خبرهای داغ:
امام جمعه آوج:

باید توافق هسته ای بر مبنای تامین عزت دولت و ملت باشد

امام جمعه آوج گفت: باید توافقی که صورت می گیرد، بر مبنای تامین عزت دولت وملت باشد، چرا که قبول نکردن توافقی که بخواهد منافع ایران را پایمال کند بهتر از این است که کشور تحقیر شود.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۹۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
سید ضیاء الدین هاشمی امام جمعه آوج در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران اظهار کرد: مذاکرات هسته ای می تواند با فرمایشات رهبری به نتیجه مطلوبی برسد این امر در حالی است که رهبر کبیر انقلاب با اینکه به مذاکرات خیلی خوشبین نبودند ولی بخاطر منفعت مردم اکنون از تیم مذاکره کننده حمایت می کنند.

وی افزود: مردم نیز باید همچون رهبر معظم انقلاب نسبت به مذاکره بی تفاوت نباشند چرا که دولت در راستای لغو تحریم ها عمل می کند تا از ملت در این امر اقتصادی پشتیبانی کند.

امام جمعه آوج تصریح کرد: باید توافقی که صورت می گیرد، بر مبنای تامین عزت دولت وملت باشد، چرا که قبول نکردن توافقی که بخواهد منافع ایران را پایمال کند بهتر از این است که کشور تحقیر شود.

رهبر، دغدغه رفتار مقابل را در مذاکرات دارند

هاشمی با بیان اینکه رهبری  به نحوه رفتار طرف مقابل دغدغه دارند خاطر نشان کرد: صحیح است به این موضوع عمیق و هوشیارانه توجه شود به دلیل اینکه هیچ کس نمی داند که چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در ادامه توضیح داد: باید در چنین شرایطی مسئولین با مردم همدلی و همزبانی داشته باشند و این احساس درونی را در جامعه رشد و پرورش دهند.

به گفته این مسئول، آنچه که مطلوب است این است که ملت غیور ایران بتواند در این مذاکره هسته ای به نتایج دلخواه خود دست یابد.

 

1002/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها