دعوت سازمان ورزش بسیج ازجامعه ورزش و مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

سازمان ورزش بسیج با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، از جامعه ورزش و تمامی مردم ایران جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.
کد خبر: ۸۵۳۷۸۷۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، با توجه فرا رسیدن روز قدس و برگزاری راهپیمایی شکوهمند روز قدس در جمعه 19 تیرماه در سراسر کشور، سازمان ورزش بسیج در بیانیه ای از جامعه ورزش کشور و همه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه سازمان ورزش بسیج به شرح زیر است:

با دیگر روز جهانی قدس از راه می رسد، روزی که ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه‌ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است. روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردم ستمدیده و مظلومی است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده‌اند. حضور گسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به دولتمردان ستمکار رژیم اشغالگر قدس عاملی در ایجاد وحدت هرچه بیشتر مسلمانان و تجدید عهد با آرمان های امام راحل خواهد بود.

امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه ای، عربی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه درد مشترک تمام آزادیخواهان دنیاست و مدعیان دروغین حقوق بشر نیز، یارای حمایت علنی از این رژیم نامشروع را از کف داده و با دسیسه ها، درصدد ایجاد رخنه در صفوف متحد جهان اسلام با ایجاد و حمایت از گروه های سلفی و تکفیری و فرقه های ضاله هستند؛ همراهی و همسویی اعمال این گروه ها با نقشه ها و نیّات صهیونیسم، این مساله را کاملا عیان می کند.

تحولات منطقه، اتحاد همه جانبه جبهه استکبار و ایادی آن علیه محور مقاومت، اهمیت روز جهانی قدس امسال را دو چندان کرده است. لذا بر مردم روزه دار و مومن فرض است با شرکت پرشکوه در راهپیمایی این روز بزرگ، حمایت خود از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین و انزجارشان از ظلم و جنایت و کشتار رژیم نامشروع صهیونیستی را اعلام نمایند.

سازمان ورزش بسیج کشور از جامعه ورزش که به جوانمردی و دفاع از مظلوم شناخته شده است و همچنین تمامی اقشار ایران اسلامی و دعوت می‌کند تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و برائت‌جویی از رژیم صهیونیستی با سر دادن فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای لبیک گویند.

ارسال نظرات