خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین:

ازمهمترین وصایای حضرت علی(ع) رسیدگی به یتیمان ودستگیری نیازمندان است

امام جمعه قزوین بیان داشت: ازمهمترین وصایای حضرت‌علی(ع) رسیدگی به یتیمان ودستگیری نیازمندان است.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۶۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،مراسم معارفه سازمان برنامه ریزی با حضور علیرضا صالح معاون امور مجلس شورای ،نمایندگان مجلس ودیگر مسئولین استانی در سالن اجتماعات استانداری بر گزار شد.

حجت السلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در این مراسم با بیان اینکه امیرالمومنین در شبهای قدر ضربت خوردند اظهار کرد: از مهمترین وصایای حضرت علی(ع) رسیدگی به یتیمان،دستگیری نیازمندان،تقوای الهی و دور بودن از امور دنیوی است که به این مسائل توصیه کرده‌اند.

وی افزود: نمازستون دین است پس باید به این موضوع توجه ویژه شود چرا که عبادت دارای ارزش والای است که انسان ها را در مقابل خداوند مسئولیت پذیر کرده است.

این مسئول با اشاره به آیات و روایات متعدد در زمینه سبقت گرفتن دراعمال نیکو بیان کرد: امر به معروف ونهی از منکر مسئله‌ای است که همیشه از سوی پیشوایان دینی به مسلمانان سفارش شده است در نتیجه باید این کار نیک به نسل اینده آموزش داده شود.

مرتضی روزبه استاندار استان قزوین در حاشیه این مراسم اظهارکرد: امیدواریم با پایان ماه مبارک شاهد تغییرات روحی ومعنوی شده باشیم. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با مطرح کردن برنامه ششم توسعه کشور راهبردهای اساسی را تبیین و مطرح کرده‌اند در این امر استان قزوین دارای پتانسیل های ویژه ای است به طوری که می تواند در رویکرد اقتصاد مقاومتی موفق عمل کند.

این مسئول تصریح کرد: راه اندازی مجدد سازمان مدیریت نیازبه یک تولد دوباره دارد تا بتوانند اهداف برنامه ششم را محقق کند.

روزبه اذعان کرد: سیاست های کلی مقام معظم رهبری برای برنامه ششم یک رودیکرد ملی و استانی است که استان قزوین برای تحقق این اهداف با کمبود بودجه روبرو است.

وی اضافه کرد: با بازنگری منابع می‌توان از ظرفیت استان به صورت صحیح تری استفاده کرد.

 گفتنی است: دراین مراسم از پارسا معاون برنامه ریزی اسبق استان قدردانی شد وابوالفضل یاری به عنوان سرپرست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی معرفی شد.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها