خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سمنان

فرماندهان بسيج انتقال دهنده آرمان هاي انقلاب به نسل نوجوان هستند

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سمنان گفت: فرماندهان بسيج انتقال دهنده اهداف و آرمان های انقلابي و اسلامي به دانش آموزان جوان و نوجوان امروز هستند.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۸۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، روح الله رضاییان در جمع اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و فرماندهان جدید واحدهای پیشگام ضمن تبریک به دانش آموزان منتخب در فرماندهی واحدها با اشاره به نقش مهم و اثرگذار بسیج دانش آموزی در مدارس اظهار داشت: فرماندهان بسيج انتقال دهنده اهداف و آرمان های انقلابي و اسلامي به دانش آموزان هستند.

وی با بیان اینکه فرماندهان باید با تمام قوا مأموریت خود را در مدارس آغاز کنند، افزود: رمز یک واحد موفق برخورداري از اعضاي شورای قوی و منسجم است؛ بنابراین باید اعضاء شورا از میان دانش آموزان نخبه و مسئولیت پذیر انتخاب شوند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سمنان در زمينه تشکیل حلقه های صالحین در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: تشکیل حلقه های صالحین باید در تابستان امسال آغاز شود تا در شروع سال با تمام قوت حلقه ها فعالیت داشته باشند.

در ادامه جلسه مسئولان قسمت های مختلف حوزه شهید فهمیده در مورد وظایف فرماندهان در واحدهای پیشگام به ارائه مطالب و پيشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها