خبرهای داغ:
بیانیه شورای قشر بسیج جامعه زنان استان سمنان؛

روز قدس؛ صحنه انزوای راهبرد سیاست زور و وحشت است

روز جهانی قدس به عرصه جوشان خشم و اراده ملت‌ها و افکار عمومی جهانی علیه این جنایات و صحنه انزوای راهبرد سیاست زور و وحشت تبدیل شده است و روز به روز نیز در حال گسترش و پیشرفت است.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۲۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در بیانیه شورای قشر بسیج جامعه جامعه زنان استان سمنان بیان شده است: رژیم غاصب صهیونیستی با بیش از نیم قرن هجوم، کشتار علیه مسلمانان فلسطین و نقض تمامی حقوق مسلم آنان، به پشتوانه قدرت های پوشالین دنیا و استکبار جهانی به خیال واهی و پندار خالی خویش به قصد تشکیل خاورمیانه ای جدید، جنایت های هولناکی را رقم می زند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امسال در شرایطی به پیشواز روز جهانی قدس می‌رویم که جهان اسلام، در حلقه محاصره دسیسه‌های خطرناک صهیونیسم بین‌المللی قرار دارد. سرزمین فلسطین هم‌چنان در آتش اشغالگران دیو سیرت صهیونیستی می‌سوزد و جوانان فلسطینی آماج جوخه‌های کشتار و ترور خون‌آشامان اسرائیلی قرار دارند.

در این بیانیه تصریح شده است: در قبال فاجعه اسفبار كشتار گسترده و قتل عام مسلمانان کشورهایی نظیر فلسطین، یمن و دیگر ملل اسلامی همواره شاهد سكوت مرگ بار و معني دار سازمان ملل بوده ایم که باعث گسترش اين نسل كشي و قتل عام ظالمانه مسلمانان مظلوم و بي پناه شده است.

در ادامه می خوانیم: بدون ترديد پشت پرده و پیش زمینه اين جنايات را جريان استكبار و ايادي و نوكران سر سپرده آنها در سازمان هاي بين المللي فراهم كرده است؛ چرا که شاهد ترويج اسلام ستيزي كشورهاي غربي از جمله ایجاد گروه های تکفیری و سلفی مانند داعش، اهانت به قرآن كريم و پیامبر عظیم الشأن اسلام، بي حرمتي به مسلمانان و ايجاد محدوديتهاي شديد اجتماعي و شخصي براي آنها هستیم.

در این بیانیه به صراحت آمده است: هدف قرار دادن جبهه مقاومت ضد صهیونیستی و جلوگیری از گسترش بیداری اسلامی، راهبرد امروز آمریکا، اروپا، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی است که با سازماندهی و بکار گیری تمامی ظرفیت های تروریستی و پشتیبانی همه جانبه اطلاعاتی و تسلیحاتی در سوریه و یمن بروز پیدا کرده است .

در ادامه می خوانیم: روز جهانی قدس به عرصه جوشان خشم و اراده ملت‌ها و افکار عمومی جهانی علیه این جنایات و صحنه انزوای راهبرد سیاست زور و وحشت تبدیل شده است و روز به روز نیز در حال گسترش و پیشرفت است.

شورای قشر بسیج جامعه زنان استان سمنان همنوا با مستضعفان، آزادی خواهان و عدالت طلبان سراسر گیتی با تأسی از معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و در تبعیت از رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب امامخامنه ای(مدظله العالی) از همه زنان حق طلب، فرهیخته و فهیم استان سمنان دعوت می نماید با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با عزم راسخ صدای زنان و کودکان مظلوم را با مشت های گره کرده به گوش جهانیان برسانند و فریاد برآورند : «مرگ بر سه قاتل کودکان ، آل سعود ، اسرائیل ، آمریکای بی وجدان»

ارسال نظرات
پر بیننده ها