سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

روزقدس روز وحدت و همدلی امت اسلامی است

سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور بیانیه ای را به مناسبت روز جهانی قدس صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۵۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسیج سپاه نیشابور بیانیه ای را به مناسبت روز جهانی قدس صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

روز قدس روز اسلام است، روزی است به مختصات تمام جهان اسلام مسجد الاقصی امروز، آزادیخواهان و اسلام طلبان مظلوم بحرین و یمن وسوریه ولبنان، مسجد الاقصی امروز اجساد سوخته مسلمانان یمن و مردم بی دفاع سوریه در برابر خائنان مزدور است. مسجد الاقصی امروز مردم افغانستان و عراق اند که اسیر استعمار و استثمار استکبار جهانی اند.

روز قدس نماد آزادي خواهي، ظلم ستيزي، وحدت و همدلي امت اسلامي است تا با خروش يكپارچه عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت طلبي را در جهان برافراشته و ظرفيت و توان خويش را به رخ زياده خواهان عالم بكشانند. قدس یعنی فریاد ملتها بر دولت ها ی خائن ومرتجع منطقه که عزت را در اجرای فرامین شیطان می بینند.!

رمز پیروزی امروز امت اسلام به گفته امام راحل (ره)، بزرگ منادی عزت مسلمین، تشکیل حزب مستضعفین است. امروزمردم یمن، سوریه، بحرین، افغانستان ، لبنان، فلسطین و تمام کشورهای اسلامی،باید تحت لوای حزب مستضعفین بپا خیزند و وعده اسلام را که وراثت ارض برای مستضعفین است تحقق بخشند. وحدت، تپش هماهنگ قلبهاست و آهنگ حرکت دستها، وحدت اسلامی،مشتهای گره کرده برعلیه استکبار جهانی است

آرمان و امید همه دوستان، عظمت اسلامی و جدائی و تفرقه، آرزوی شوم دشمنان دیرینه ماست. وحدت! کشتی نوح است و تفرقه! تازیانه عذاب الهی. روی سخنمان با برادران و خواهران در رنج و شکنجه مان است که در میان توده انسانها هر کس که وارد جرگه مؤمنان گردید و جامه ایمان الهى بر تن کرد و مصمم شد تا به کمال مطلوب انسانى و بهشت ‏سعادت خویش ‏برسد و یا بدستور خداى تعالى مسئولیت ‏بزرگ اصلاح خود وجامعه‏اى را بعهده گیرد باید خود را براى تحمل بلاهاى گوناگون‏ و سخت و دشوار آماده سازد و بداند که راهى را که در پیش‏گرفته از گذرگاه هاى بلا و مصیبت ‏باید بگذرد.

در پایان ما بسیجیان همیشه درصحنه وولایت مدارشهرستان نیشابوردر روز جمعه ماه مبارک رمضان همگام با مردم ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت و ضمن تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی با مشت های گره کرده شعار مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل ومرگ بر آل سعود را سر می دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها