معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با "بسیج":

برپایی باشکوه روز قدس در تقویت نقشه راهبردی جمهوری اسلامی ایران یک اقدام اساسی است

معاون سیاسی سپاه گفت: سیاست حضرت امام راحل(ره) در نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان بنام روز قدس امروز از مرز ایران عبور کرده و تمام ملت های مسلمان جهان را به خیابان ها کشانده است.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۴۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
سنایی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص تبیین نقش راهپیمایی روز قدس در تقویت جایگاه استراتژیک جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: عمق راهبردی ما مقاومت اسلامی است که بتواند توان استراتژیک کشور را ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه روز قدس جایگاهی محوری برای تقویت مقاومت و همگرایی در جهان اسلام دارد، افزود: همه مسلمانان دنیا با گرامیداشت این روز دست در دست هم برای رهایی از رژیم صهیونیستی که یک غده سرطانی است همزبان می شوند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اسرائیل تهدیدی برای همه ملت ها می باشد، تصریح کرد: این رژیم جعلی در طول سالیان مختلف جنگ هایی را با ملت های مسلمان ترتیب داده که زمینه فرسایش در جهان اسلام شده است.

سنایی راد با اشاره به حضور جریانات تکفیری در منطقه خاورمیانه ادامه داد: این گروهک های تروریستی با حمایت اسرائیل غاصب جنگ های نیابتی را در کشورهای مسلمان به اجرا در آورده اند.

وی با بیان اینکه جریانات تکفیری که مدعی اسلام هستند بجای دفاع از محورهای مقاومت با آنها وارد جنگ شده اند، بیان داشت: در چنین شرایطی برپایی باشکوه روز قدس در تقویت نقشه راهبردی جمهوری اسلامی ایران یک اقدام اساسی است.

وی در ادامه با اشاره به نقش محوری ایران در برگزاری باشکوه این روز عنوان کرد: سیاست حضرت امام راحل(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان بنام روز قدس امروز از مرز ایران عبور کرده و تمام ملت های مسلمان جهان را به خیابان ها کشانده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هر چه باشکوه تر این روز را گرامی بداریم فضای مبارزه با استکبار در دل ها زنده تر خواهد شد، گفت: امروز که جمهوری اسلامی ایران و ۵+۱ در حال مذاکرات هسته ای هستند یک فضای دوگانه ای را برای عده ای در خصوص حمایت ما از محور مقاومت به وجود آورده است.

سنایی راد با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر زیاده طلبی اصلی ترین محور گفتگوی تیم مذاکره کننده ایرانی است، ادامه داد: سال هاست غرب در حال تحمیل نگاه استکباری خود به جهان است که مردم ایران با حضور خود در روز قدس از این نوع نگاه دشمن اعلام برائت خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به ضیافت فتنه گران در روز قدس سال ۸۸ با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، یادآور شد: برخی از کسانی که آن زمان این فتنه را به راه انداختند امروز از عملکرد خود پشیمان هستند که متاسفانه سر دادن این نوع شعارها را که انحراف از آرمان های جمهوری اسلامی بود را در دستور کار خود قرار داده بودند.

وی با بیان اینکه این عده قلیل در روزیکه باید از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام برائت می کردند، اهداف نظام را زیر سوال بردند، افزود: این حرکت آنها متاسفانه یک همسویی با حرکت امروز جریانات تکفیری در منطقه را می رساند که حرکات آنها به عنوان جهان اسلام در دنیا مشاهده می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها