خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خبر داد؛

56 پایگاه بسیج سپاه شاهرود در طرح جوانه های صالحین سازماندهی شدند

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود از سازماندهي 56 پايگاه بسيج سپاه اين شهرستان در اجراي طرح جوانه هاي صالحين خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۰۲۶۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی، مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری طرح جوانه های صالحین در 56 پایگاه بسیج سپاه شاهرود اظهار کرد: در این پایگاه ها برنامه هایی چون روخوانی و روانخوانی قرآن،تیراندازی،آموزش شنا،چرتکه،عروسک بافی،فوتبال و فوتسال،رایانه اجرا می شود.

وي با اشاره به طرح جوانه های صالحین افزود: تقویت و تثبیت حلقه‌های تشکیل شده و رشد و نقش‌آفرینی حلقات ماموریت‌ اصلی پایگاه‌های بسیج است و طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای بیست هزار پایگاه بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با اشاره به اهداف طرح جوانه های صالحین خاطر نشان کرد: ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم این طرح اجرا می گردد.

مرتضوی بیان کرد: این برنامه‌ها در سه بخش؛ برنامه‌هایی برای تشکیل و تقویت حلقات، برنامه‌های درون حلقات و برنامه‌های عمومی پایگاه برای نقش‌آفرینی حلقات صالحین در قالب و موضوعات مختلف برگزار می‌گردد.

وي افزود: گسترش، تعمیق و نقش‌آفرینی هر چه بیشتر شجره طیبه صالحین به عنوان رکن اصلی برنامه جامعه‌سازی اسلامی بسیج به عنوان پیامد اجرای این برنامه‌ها مورد انتظار است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با اشاره به 56 پایگاه اجرای طرح در شهرستان شاهرود گفت: با هماهنگی با نهادها و ارگان هایی چون آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان مکان های مختلفی برای اجرای طرح و برنامه های مختلف در شهرستان سازماندهی شده و بیش از 2500 نفر در برنامه های طرح شرکت و استفاده می کنند.

مرتضوی عنوان کرد: این برنامه ها از ابتدای 25 خرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و استقبال متربیان و اعضا صالحین از این برنامه ها بسیار خوب است و مورد استقبال قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها