مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج :

4 مرداد؛ اعزام خادمین شهدا به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: در جلسهات برگزار شده مصوب شد اعزام خادمین این سازمان از تاریخ 4 مرداد ماه برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۶۴۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج محمد حاج رحیمی در حاشیه جلسه خادم الشهدا که با حضور مسئولان اردویی راهیان نور بسیج استان های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج برگزار شد، گفت:خادم الشهدا یکی از عرصه های مهم و تاثیر گذار در عرصه راهیان نور است که با ترویج ان شاهدیم هر ساله تعداد بسیار زیادی از جوانان داوطلبی خود را برای این امر اعلام می کنند.
 
وی افزود:وی افزود: به طور حتم شهدایی که ما توفیق خادمی آن ها را داریم هم ارادت ویژه ای به آن حضرت دارند و در این امر ما را یاری خواهند کرد.
 
حاج رحیمی خاطرنشان کرد: در جلسه ای که با حضور روح الله حسین زاده مسئول اعزام و اسکان قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برگزار شد، مصوب شد که 4 مرداد ماه خادمین الشهدا را به مناطق عملیاتی استانهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه اعزام کنیم.
 
وی اظهار داشت:اعزام خادمین به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب در چهار دوره صورت می گیرد و تا پایان شهریور ماه، 900 خادم الشهدا در مناطق عملیاتی و اردوگاه های غرب و شمال غرب کشور بکارگیری می شوند.
 
مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت البته تعداد زیادی از یادمان ها و اردوگاه ها هم در اختیار سپاه های استانی است و از این جهت سپاه های استانی هم تعدادی خادم جدا از ساختار کوله با را استفاده می کنند.
 
حاج رحیمی افزود: 1800 خادم الشهدا برای بکارگیری در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در سایت khadem.koolebar.irثبت نام کردند.
 
 
وی در ادامه افزود: ثبت نام رسمی خادمین شهدا فقط از طریق سایت مرکزی خادمین شهدا (www.khademin.koolebar.ir) انجام می پذیرد و تنها این سایت مرجع اصلی ما برای پذیرش خادم الشهدا است.
 
 
انتهای متن/د
ارسال نظرات