خبرهای داغ:

طرح مودت ویژه فرماندهان پایگاه های بسیج در سمنان اجرا شد

طرح مودت ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سمنان در سمنان اجرا شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۷۵۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، عسگر مجیدی فرمانده سپاه ناحیه سمنان ضمن قدردانی از زحمات فرماندهان پایگاه ها و اشاره بر وظیفه خطیر آنها بیان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ایثار و تلاش های بی دریغ که به شهادت منجر می شد دشمن را مأیوس کردند و امروز وظیفه حفظ دین به فرماندهان پایگاه های بسیج محول شده است.

وی ادامه داد: فرماندهان پایگاه ها در صدر پایگاه و سپس مسئولان و بسیجیان پایگاه های مقاومت باید راه و سیره شهدا را با همان آرمان ها ادامه دهند و سعی در تربیت جوانانی شهادت طلب داشته باشند.

همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: فرماندهان پایگاه ها با دغدغه های بسیار در پایگاه بازهم از تلاش های خود نمی کاهند و این قابل تحسین و نشان دهنده خلوص نیت آن ها است.

حجت الاسلام محمدتقی خیری گنجی با بیان حدیثی از امام علی(ع) در مورد ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: قدر این ماه عزیز را در روزهای پایانی بدانیم؛ چرا که ممکن است سال دیگر نتوانیم در مهمانی خداوند شرکت کنیم.

گفتنی است؛ طرح مودت ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سمنان در تالاراندیشه این شهرستان به همراه ضیافت افطاری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها