برخورد با هنرپیشگان بی‌بندوبار؛ آب در آسیاب صهیونیسم!

كار ما به جايي رسيده كه رسول نجفیان (خواننده ترانه‌هاي كوچه بازاري!) هم فیلسوف شده و سخن از صهیونیسم و سیاستهای فرهنگی مي‌گويد!
کد خبر: ۸۵۴۲۳۸۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

خبرگزاری بسیج –سرویس اخبار ویژه

رسول نجفیان (بازیگر) در گفت‌وگو با خبرگزاری وابسته به جهاد دانشگاهی(ایسنا) درباره «مصوبه شورای نظارت بر صداوسیما مبنی بر قطع همکاری با هنرمندان هنجارشکن در فضای اجتماعی» گفت :«اینکه ما بیاییم عکس‌های شخصی‌مان را در صفحه اجتماعی‌مان بگذاریم‌، به چه منظوری این کار را می‌کنیم؟ آیا می‌خواهیم محبوبیت بیشتری داشته باشیم‌؟ در این زمینه باید به این پرسش پاسخ بدهیم؛ به عنوان مثال شخصا خدا را شکر می‌کنم من تا به حال اصلا وارد چنین بحث‌هایی نشده‌ام اما به لطف الهی ده‌های دور افتاده‌ای که ممکن است حتی تلویزیون هم نداشته باشند به خاطر ترانه «رسم زمانه»، من و امثال من را می‌شناسند و این لطف الهی است. ما بعضا می‌آییم در همین فضاهای اجتماعی کارهایی را دانسته و ندانسته انجام می‌دهیم که شاید همه آنها درست نباشد اما از آن طرف هم می‌بینیم که این ارتباطات لازم است که به عنوان مثال گاهی یک هنرمند بیاید و سفیر این نظام باشد و بگوید که مثلا افراد در این نظام آزاد هستند و فلان حرف‌ها را می‌زنند. به یاد دارم که در خارج از کشور ما در جایی بودیم که گفتیم ما یک آقای زیباکلام ‌نامی در کشورمان داریم که فلان حرف‌ها را می‌زند ولی آنها اصلا باورشان نمی‌شد و می‌گفتند ما فکر می‌کردیم اگر کسی در ایران این حرف‌ها را بزند به زندان می‌افتد. متاسفانه بدتر از همه این اتفاقات، این است که ما خودمان اجازه می‌دهیم برای یکدیگر تکلیف معلوم کنیم. »

او در ادامه تصریح کرد: «مگر هنرمندان ما عکس‌های عریان و ناموس خود را در صفحه‌های اجتماعی‌شان گذاشته‌اند که اینگونه تصمیم گرفته می‌شود!!! در فضاهای اجتماعی خبر، دیدگاه و بده بستان‌هایی صورت می‌گیرد که هرچند ممکن است چهار تا بد و بیراه هم داشته باشد اما بالاخره در نهایت درستی و درس است.من این اقدام صدا و سیما را تقدیر می‌کنم اما رفتار شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما را تقبیح می‌کنم... من نمی‌خواهم بگویم پشت این رفتارها قصد و غرضی است اما ما با این کارها غیرمستقیم آب در آسیاب صهیونیسم می‌ریزیم.»

اما در همین رابطه سید رمضان شجاعی کیا‌سری عضو ناظر مجلس در شورای عالی نظارت بر صدا و سیما در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما با بیان این مطلب گفت :« بسیاری از بازیگران که در صدا و سیما با چهره ای موجه ظاهر می شوند در صفحات اجتماعی و در فضای مجازی که همگان به آن دسترسی دارند ، عکسهایی خلاف شرع و شئونات منتشر می‌کنند ، که بنا بر این مصوبه از این به بعد ادامه همکاری رسانه ملی با این افراد ممکن نیست .»

گفتنی است حمایت از هنجارشکنی و انتشار تصاویر خلاف عفت عمومی توسط این مجریو هنرپیشه سیما در حالی صورت می‌گیرد که متاسفانه عکسهای بعضا نیمه‌عریان همین جماعت به اصطلاح هنرپیشه(!) در فضای مجازی دست به دست می‌شود!

ارسال نظرات