خبرهای داغ:

مراسم وداع با ماه مبارک رمضان برگزار شد

همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان مراسم وداع با این ماه پرخیر وبرکت در سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۸۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صبح امروز مراسم وداع با ماه مبارک رمضان با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)و گارکنان و پایوران در حسینیه شهید مطهری(ره)برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پرخیر و برکت و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر بیان داشت: در دعای  وداع  با ماه مبارک رمضان امام سجاد(ع) سه نکته اساسی  وجود دارد که فضیلت این ماه را دوچندان می کند.

وی ادامه داد: اولین مطلبی که از این دعا برداشت می کنیم این است که در این وداع همانند کسی که از عزیزش وداع می کند ما هم با ماه رمضان اینگونه وداع می کنیم و در بخشی از دعا امام می فرماید: سلام بر توای ماه بزرگ-ای ماه عزیز با تو وداع می کنیم اما غم های عالم بر روی دل من نشست که با تو وداع می کنم.

معبودی به دومین نکته از این دعا اشاره کرد و افزود: در این دعا به 19 مورد خوبی و حسنه اشاره شده است که امام  در قسمتی از آن می فرماید: (ماه رمضان) کسی بودی که در تو گناهان من کم شد و شیطان به بند کشیده شده بود.

وداع با این ماه مبارک به معنای این نیست که برای همیشه با آن وداع  و ترک می کنیم و به نوعی از آن خسته نشدیم و این ماه ، ماه عاشق و شیفته شدن برنامه ها است  را سومین نکته از این دعای وداع دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ابراز کرد: ماه مبارک رمضان برای ما این زمینه را فراهم آورده که دل های ما را در مقابل خداوند و بندگان نرم کند و در مقابل خداوند تضرع و خشوع داشته باشیم.

حجت الاسلام معبودی در خاتمه اشاره کرد: حفظ و نگهداری صفات خوبی که در این ماه کسب کرده ایم بسیار مشکل و دشوار است و ما این سرمایه را نباید به آسانی  از دست بدهیم.

گفتنی است در پایان مراسم از مربیان و حافظان قرآنی تجلیل به عمل آمد.

 

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها