خبرهای داغ:
مسئول علمی پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خبر داد؛

برگزاری کارگاه های توانمندسازی در سطح دانشگاه های شاهرود

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: دو کارگاه توانمند سازی با محوریت های«فلوئنت مقدماتی، فورترن نود با رویکرد سی اف دی » در سطح دانشگاههای شهرستان با مرکزیت دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شده است.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۷۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
صادق صباغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با برگزاری کارگاه توانمندسازی اظهار کرد: دو کارگاه توانمند سازی با محوریت های«فلوئنت مقدماتی، فورترن نود با رویکرد سی اف دی » در سطح دانشگاههای شهرستان با مرکزیت دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شده است.

وی افزود: این کارگاه ویژه دانشجویان کارشناسی تا دکتری علاقه مند به پژوهش در رشته های تحصیلی «مهندسی پزشکی بیو مکانیک، مهندسی شیمی کلیه گرایشها و مهندسی مکانیک تبدیل انرژی»و با همکاری مرکز تحقیقات شهید مجید شهریاری در اردیبهشت ماه و خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

مسئول واحد علمی پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خاطر نشان کرد: اساتید این دوره آقایان حمید محمدیون و محمد محمدیون از اعضای هیئت مدیره مرکز تحقیقات شهید مجید شهریاری بوده و طبق توافق با سازمان فنی و حرفه ای شاهرود در پایان دوره آزمون برگزار و به گذراندگان موفق این دوره ها گواهینامه اعطا خواهد شد.

صباغان با اشاره به اهداف دوره ها تصریح کرد: آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با فعالیت های علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی،کمک به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تالیف پایان نامه و رساله به کمک این دو نرم افزار پس از اتمام دوره و ایجاد و تکمیل طرح های دانش بنیان در جهت پیشبرد برنامه اقتصاد دانش بنیان وکمک به دانشجو در استفاده از ابزار درست برای حل صحیح و تخصصی مشکلات صنعتی کشور از اهداف است.

وی بیان کرد: ایجاد مقدمه ای در تاسیس حلقه های تخصصی مطالبه گری،مقدمه ای بر ایجاد تیم های تحقیقاتی تخصصی و جهت دهی موثر به موضوعات پایان نامه و رساله دانشجویان منطبق بر اولویت های صنعتی کشور از دیگر اهداف این دوره هاست.

لازم به ذکر است دو نرم افزار فوق برای مدل سازی پیشرفته و کد نویسی پیشرفته در صنعت کاربرد دارند و از آنها در بومی سازی و بهینه سازی و انجام پروژه های طراحی و پژوهشی گونان در صنایع مختلف ( دفاعی، نفت گاز انرژی، هسته ای، سیمان و گچ و فولاد دگر صنایع معدنی ) استفاده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها