خبرهای داغ:

تقدیر عضو شورای شهر شاهرود از برپایی طرح بوستان های سلامت

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با حضور در بوستان سلامت کارگر شهدای محراب از دست اندرکاران برگزاری این برنامه فرهنگی تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۸۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان با حضور در بوستان سلامت پارک شدای محراب حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا ضمن بازدید از غرفه های مختلف و برنامه های متنوع این بوستان از تلاش و زحمات دست اندرکاران این برنامه تقدیر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود در جمع دست اندرکاران بوستان سلامت پارک شهدای محراب با تاکید بر کار فرهنگی گفت: دغدغه مهم و اساسی امروز رهبر انقلاب مسائل فرهنگی جامعه است که باید بدان توجه ویژه کرد.

احمدیان با بیان اینکه امروز فرهنگ مهمترین موضوع کشور است خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ فرهنگی و نرم در حال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و باید مراقب باشیم که در این جنگ ناکام نباشیم و در دفاع و حمله دقیق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه هایی چون بوستان سلامت در این راستا اثرگذار است عنوان کرد: امروز جامعه نیاز به خوراک و کار فرهنگی دارد و همه باید در این راستا حضور فعال در صحنه داشته باشند و از بسیج که مدافع انقلاب و اسلام است این انتظار بیشتر است.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با تاکید بر اثرگذار بودن فعالیت فرهنگی بیان کرد: این برنامه ها باید مدت دار باشد و برای طیف های مختلف جامعه برگزار شود تا بتوان از این طرح ها در جهت فرهنگ سازی اجتماع و جلوگیری از نفوذ فرهنگ منحط غرب استفاده کرد.

در این بازدید مسئول بوستان سلامت پارک شهدای محراب گزارشی از فعالیت های انجام شده از ابتدای ماه مبارک رمضان در غنی سازی و سالم سازی فضای پارک ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها