خبرهای داغ:

فعالان قرآنی شهرستان میامی تجلیل شدند

با حضور امام جمعه شهرستان میامی فعالان قرآنی میامی تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۰۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفائی پور، امام جمعه میامی،از 20نفر از فعالان عرصه قرآنی شهرستان میامی تجلیل شد.

حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور، در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش فعالان قرآنی، تدبر درقرآن و عمل به دستورات قرآنی را از وظایف همه مسلمانان دانست.

وی افزود: مأنوس شدن با قرآن باید در زندگی نهادینه شود و با برگزاری محافل قرآنی گام مهمی در این موضوع گرفته می شود.

رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان میامی گفت: قرآن دارای ویژگی های منحصر به فردی در مقایسه با سایر کتب الهی است که آن را از سایر کتب کاملاً متمایز کرده است.

صفائی پور افزود: اگر قرآن با گوشت وخون انسان آمیخته شود، آنگاه او تربیتی قرآنی خواهد یافت و به حیات معنوی و طیبه قرآنی دست خواهد یافت.

رضا مهدیان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی ضمن قدردانی از امام جمعه میامی و اهمیت وی به برگزاری محافل قرآنی گفت: ارتباط کلیه انسان های طالب سعادت و هدایت با قرآن کریم در تمامی عصرها و نسلها، امری بدیهی بوده است.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرسان میامی با راه اندازی انجمن قرآن و عترت و برگزاری جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی در جهت اعتلای فرهنگ قرآنی در سطح شهرستان اقدامات خوبی را انجام داده است.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه، تلاوت های نور، تفاسیر قرآن، روخوانی و روانخوانی،حفظ و کمک به برنامه های قرآنی شهرستان میامی را از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میامی است.

در پایان از20نفر از فعالان قرآنی شهرستان میامی با اهداء قرآن تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها