مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان تهران :

بازدید 5هزار زائر راهیان نور استان تهران از مناطق عملیاتی غرب کشور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان تهران گفت: حدود 5000 زائر راهیان نور استان تهران در طی تابستان به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۴۴۵۰۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، هدایت الله عابد گفت: 5هزار زائر راهیان نور استان تهران که شامل شهرستان های تهران هم می شوند، در طول تابستان از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید می کنند و با گوشه ای از مجاهدت ها و از جان گذشتگی های رزمندگان در این مناطق آشناتر می شوند.
 
وی تصریح کرد:در سال گذشته نیز همین تعداد اعزام را داشتیم که در صورت حمایت از سوی استانداری و فرمانداری میتوانیم این تعداد را افزایش دهیم.
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در بحث اعزام  دانش آموزی ما بیشترین اعزام ها را در سطح کشور داریم که هر ساله قریب به 30 هزار نفر را اعزام می کنیم ولی در سال 93 و 94 این تعداد کمی کاهش یافت و این به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی بود.
 
عابد ادامه داد: استقبال زائران از استان های کردستان و کرمانشاه خوب بوده است و ان شالله در طی تابستان به این استان ها اعزام خواهیم داشت.
 
وی بیان داشت: تعداد راویانی که ما را در کاروان ها همراهی می کنند به ازای هر اتوبوس یک نفر خواهند بود که آموزش های لازم را دیده اند و فعال هستند.
 
این مقام مسئول افزود: در اعزام کاروان ها، بار اولی ها استقبال خوبی دارند و ما تاکید داریم که با فعالیتمان زمینه را برای حضور باراولی ها در این مناطق مهیا کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با مکاتبات صورت گرفته با نواحی استان تهران قرار شد تا در صورت حمایت مسئولین  کاروان های 3 و 4 هزار نفری را به مناطق شمال غرب و غرب اعزام کنیم.
 
عابد با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانشجویی از سال ۷۵ به صورت کاروانی در کشور آغاز شد، گفت: پیش گام اردوهای راهیان نور در کشور دانشجویان بودند.
 
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هم در فرمایشات خود برگزاری اردوهای راهیان نور را تایید می‌کنند، گفت: اینکه مقام معظم رهبری تا کنون شش مرتبه در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کردند نشان از تاثیر و اهمیت برگزاری این اردو‌ها دارد. 
 منبع کوله بار
انتهای متن/د
ارسال نظرات