رای‌ واپسان!

این شیخ فرزند آیت الله شهید اشرفی اصفهانی است که متاسفانه بر خلاف پدر بزرگوارش اکنون ...
کد خبر: ۸۵۴۴۶۸۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

روزنامه‌ی قانون اظهارات محمد اشرفی اصفهانی، رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری را در خصوص مذاکرات هسته‌ای انتشار داد . اشرفی اصفهانی گفته است :« ملت ایران حدود 12 سال در انتظار توافق بود و بعد از 23 ماه پیگیری مداوم دولت تدبیر امید و در راس آن دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده مذاکرات به نتیجه رسید.»

مشاور نهاد ریاست جمهوری با تکرار ادعای عجیب هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: «با این توافق ،کشورهای غربی یکی پس از دیگری اعلام آمادگی کردند که روابط با ایران را گسترش دهند و روز توافق بهترین روز برای ملت ایران است و به قول آیت ا... اکبر هاشمی رفسنجانی این توافق از فتح خرمشهر مهم تر بود!!!»

وی همچنین با توهین به منتقدان توافقنامه‌ی وین گفت: «دلواپسان کسانی هستند که وقتی قطعنامه هایی در دولت قبلی علیه ایران صادر شد صدایشان در نیامد اما به محض این که دولت تدبیر و امید به‌دنبال حل مسائل بود آقایان یقه چاک دادند و دلواپس، دلواپس کردند... آنها با عنوان این که نگران هستند و آنچه در شأن خودشان بود به این دولت انگ زدند ، به‌ویژه در مجلس شورای اسلامی بعضی افراد به خود اجازه جسارت به وزیر امور خارجه را دادند... خداوند را شاکریم که مردم دیدند چگونه مشت محکمی به دهان آنها زده شد و آنهایی که به‌دنبال منزوی شدن ایران هستند خودشان باید برای همیشه به انزوا کشیده شوند...مردم در انتخابات آینده با رای خود به آنها پاسخ خواهند داد.»

گفتنی است اکثر مطالب این فرد کذب محض بوده و نه تنها زبان توهین طرفهای غربی علیه ملت ایران پس از توافق درازتر شده! بلکه همین متن نیز متن نهایی نبوده و لازم است بر اساس خطوط قرمز نظام به دقت بررسی شود. لازم به یادآوری است، این شیخ که به تازگی به یک پست دولتی مهم دست یافته، فرزند آیت الله شهید اشرفی اصفهانی (اعلی‌الله مقامه) است که متاسفانه بر خلاف پدر بزرگوارش اکنون از خط سازش با مستکبرین و دشمنان ایران و اسلام حمایت می‌کند!


ارسال نظرات