خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه استان سمنان:

دشمنان نمی توانند شرایط صلح حسنی را بر کشور حکمفرما کنند

معاون سیاسی سپاه استان سمنان گفت: حضور با بصیرت مردم در صحنه‏ های سیاسی از ابتدای انقلاب تاکنون به ایادی دشمنان نشان داده است که امروز نمی‏ توانند به راحتی شرایط صلح امام حسن(ع) را بر کشور حکم‏فرما کنند.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۷۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، رضا فدایی در نشست بصیرتی که با حضور پاسداران سپاه استان سمنان در حسینیه ثارالله این یگان برگزار شد، با بیان اینکه چالش ساختگی هسته‏ای ایران که از سال1382 با سناریوی صهیونیست‏ها آغاز شد و حدود 12 سال به طول انجامید، اظهار داشت: تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، استقامت و ایستادگی مردم، توان بازدارندگی نظام، جهاد علمی و ایثار دانشمندان هسته‏ای نظام سلطه و کشورهای موسوم به 1+5 را پای میز مذاکره نشاند و بدون شک استمرار دفاع از این خط، نهایی ساختن آن را هم تضمین خواهد کرد.

دشمنان هرگز نمی توانند شرایط صلح امام حسن (ع) را بر کشور حکمفرما کنند

وی افزود: حضور با بصیرت مردم در صحنه‏های سیاسی از ابتدای انقلاب تا کنون و نمونه بارز آن در راهپیمایی روز قدس به ایادی دشمنان نشان داد که امروز نمی‏توانند به راحتی صلح امام حسن(ع) را بر کشور حکم‏فرما کنند.

معاون سیاسی سپاه استان سمنان با اشاره به ظرفیت‏ها و فرصت‏های کشور از جمله وجود دانشمندان، دانشجویان با انگیزه که قله‏های مرتفع علمی را در زمینه‏های هسته‏ای، نانو، پزشکی و سلول‏های بنیادی فتح کرده‏اند، اظهار داشت: این علوم بومی است و نیازی به قدرت‏های بزرگ ندارد.

کشورهای سلطه گر برابر عظمت ملت ایران به زانو درآمده اند

فدایی تأکید کرد: قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران از جمله تجربه هشت سال دفاع مقدس و قدرتمند شدن ایران در فضای موشکی با وجود تحریم‏ها، کشورهای سلطه‏گر را مجبور به پذیرش مذاکره و زانو زدن در برابر عظمت ملت ایران کرد و باید گفت هرگز دشمن جام زهر را نمی‏تواند به رهبری و ملت ایران تحمیل کند.

رویکرد استکبارستیزی ایران تغییرناپذیر است

وی با اشاره به اینکه مهمترین دلیلی که کشورهای بزرگ دنیا مجبور به پذیرش مذاکره با ایران شدند، فضای منطقه‏ای است، بیان داشت: اگر به جای استقامت بر سر رویکرد استکبارستیزی به رویکرد «نه غزه و نه لبنان» تن می‏دادیم؛ امروز شاهد نشستن وزیر کشورمان در مقابل وزیران شش کشور خارجی دنیا نبودیم.

معاون سیاسی سپاه استان سمنان اظهار داشت: با تدبیری که نظام در منطقه انجام داد بهانه‏های ساختگی و دستاویز القایی صهیونیست‏ها در مورد صلح آمیز هسته‏ای از دست جهان سلطه بگیرد و در این راستا است که شبکه‏های خبری وابسته به ارتجاع عرب مانند العربیه، الجزایر، اسکانیوز که روند مذاکرات را در وین پوشش می‏دادند؛ نتوانستند عصبانیت و ناراحتی خود را پنهان کنند و بلافاصله بعد از توافق آن را یک اشتباه تاریخی دانستند.

قدرت منطقه ایران استکبار جهانی را به پای میز مذاکره کشاند

فدایی با بیان اینکه سران رژیم صهیونیست و سران عرب در یک جبهه قرار دارند، افزود: آنها کینه خود را نسبت به جمهوری اسلامی نشان داده‏اند و همین قدرت منطقه‏ای ایران است که استکبار را به پای میز مذاکره نشانده است.

وی گفت: توانمندی، امانت داری، تلاش تیم‏های مذاکره کننده جمهوری اسلامی در دوره‏های مختلف مذاکره برای پاسداشت عزت مردم، خطوط قرمز نظام و اصرار بر آن و عقب‏نشینی نکردن از مواضع نظام باعث شد که دشمن پای میز مذاکره بیاید.

معاون سیاسی سپاه استان سمنان بیان کرد: از نظر حقوقی آنچه به دست آمده فقط جمع بندی مذاکرات است تا تبدیل شدن به توافق هنوز زمان زیادی و مسیر پرفراز و نشیبی وجود دارد و در صورت طی شدن این مسیر نیز تا اجرایی شدن آن باز هم باید منتظر گذر چند ماهه ماند.

پذیرش ایران به عنوان قدرت نوظهور نظام جهانی مهمترین پیام مذاکرات است

فدایی با اشاره به پیام مهم مذاکرات هسته ای گفت: تولد خاورمیانه جدید بر محور ایران به علت ژئوپلتیک و هارتمند بودن خاورمیانه و پذیرش ایران هسته ای به عنوان قدرت نوظهور در نظام جهانی از جمله مهمترین پیام های مذاکرات هسته ای است.

وی گفت: امروز موج بیداری اسلامی با تبعیت از انقلاب اسلامی ایران تمام نقشه های دشمنان را در منطقه و امنیت کشورهای مورد حامی آنها را به هم ریخته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها