خبرهای داغ:
فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود:

اجراي برنامه های فرهنگی بوستان سلامت تا پايان تابستان ادامه دارد

فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود گفت: اجراي برنامه های فرهنگی بوستانهای سلامت بعد از ماه رمضان تا پایان تابستان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۶۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
حسین ابوذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده با مدیران بوستان ها مقرر شد این برنامه ها همزمان با اذان مغرب و اقامه نماز جماعت مغرب واعشاء در محل پارک شهدای محراب و آبشار و ولایت برگزار شود.

وي یادآور شد: تلاش گردیده تا با اجرای برنامه های متنوع و جنگ های شاد فرهنگی محیطی سالم برای اوقات فراغت خانواده ها فراهم شود و غرفه های کتابفروشی ، طب سنتی اسلامی ، نقاشی کودکان ، پرسش و پاسخ به سوالات شرعی برپا گردد.

فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود تصریح کرد: اجرای برنامه های بوستان سلامت پارک شهدای محراب،آبشار و ولایت با همکاری پایگاههای امام حسن مجتبی(ع) و امام علی(ع) برگزار میشود.

ابوذري با اشاره به برگزاری مسابقه دلاوران نیز گفت: این مسابقه در حال پیگیری است و تلاش داریم به زودی و با همکاری دستگاه های ذیربط در آبشار شاهرود با حضور بسیجیان پایگاه ها این مسابقه را برگزار نماییم تا شور و هیجان همراه با حفظ و انسجام بسیجیان عزیز در این پارک انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها