مسئول اردویی راهیان نور بسیج نقده :

بازدید بیش از شش هزار زائر راهیان نور از یادمان های نقده

مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری نقده استان آذربایجان غربی گفت: بیش از شش هزار نفر از زائران راهیان نور طی سال گذشته از یادمان های نقده بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۴۶۵۸۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، رضا تابان  گفت: از میان شش هزار زائر راهیان نور که از یادمان های نقده بازدید کردند، حدود 1200 نفر از آن را دانش آموزان تشکیل می دهند.
 
وی در ادامه به تعداد یادمان های شهرستان نقده اشاره کرد و افزود: دو یادمان به نام های یادمان شهید بروجردی و یادمان شهدای گمنام در این شهرستان وجود دارد.
 
تابان با اشاره به اینکه ورود کاروان های راهیان نور به این شهرستان بعد از ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد اظهار داشت: حدود 70 درصد بازدیدهای زائران از یادمان های این شهرستان به بازدید از یادمان شهید بروجردی معطوف می شود و بیشترین بازدیدها نیز از شهرهای مشهد و تبریز صورت می گیرد.
 
مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری نقده استان آذربایجان غربی گفت: چهار راوی و هشت خادم طی سال گذشته به زائران راهیان نور خدمات رسانی کرده اند.
 
وی در ادامه به اعزام های شهرستان نقده اشاره کرد و افزود: مقصد بیشترین اعزام های کاروان های راهیان نور ما مربوط به استان خوزستان است.
 
گفتنی است، نقده یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی است که در ناحیه ی جنوب این استان واقع شده است. مرکز این شهرستان در 45 درجه و 22 دقيقه درازای خاوری و 36 درجه و 57 دقيقه پهنای شمالی و در ارتفاع 1350 متری از سطح دريا واقع شده است. 
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات