روزنامه‌ی ارگان فتنه:

مدال شیمون پرز را به ظریف بدهید!

جایزه نوبل یک جایزه صهیونیستی است که تاکنون به 112 صهیونیست جهان از ملیتها و ادیان مختلف داده شده ...
کد خبر: ۸۵۴۶۸۱۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

دی ماه سال گذشته بود که صادق زیباکلام از حامیان به اصطلاح با سواد دولت حسن روحانی پس از نطق جنجالی علی مطهری در دفاع از سران فتنه ، با نامه‌ای به سفیر سوئد خواستار اهدای جایزه‌ی صلح نوبل به مطهری شده بود. البته ناگفته نماند که جایزه‌ی نوبل در مراسمی ان هم در کشور نروژ اهدا می شود و نه سوئد. با این حال پس از گذشت چندین ماه از این درخواست مضحک ، فرزین پور محبی با انتشار یادداشتی البته طنز آمیز در روزنامه‌ی حزب کارگزاران خواستار اعطای جایزه‌ی صلح نوبل به ظریف شد!

فرزين پورمحبي در آرمان نوشت :«در دوران مدرسه، معلم‌مان مي‌گفت: هر چيزي ممكن است؛ مثلا ممكن است هر كسي رئيس‌جمهور شود! اما من هيچ‌وقت باورم نمي‌شد تا اينكه شد و بعد از آن بود كه من به اين قول، اعتقاد راسخ پيدا كردم!.. بعد از روي كار آمدن دكتر روحاني و بعد از انتصاب ظريف و شركت او در مذاكرات بسيار سخت هسته‌اي، دوباره آن ذهنيت در من فرو ريخت و باز هم اين يقين در باورم شكل گرفت كه اين شغل‌ها و مسئوليت‌ها، كار هر كسي نيست. »

وی در ادامه افزود :« وقتي تاريخ زرين كشورمان را ورق مي‌زنيم، متوجه مي‌شويم به جز «بيك ايمانوردي» و «فردين» و «جمشيد آريا (هاشم‌پور) » تا به حال كسي نتوانسته يك‌تنه از پس 6 نفر بربيايد. اما «ظريف» با گردن‌كلفتي هر چه تمام‌تر از پس اين كار برآمد و در كنار ساير قهرمانان ملي جاي گرفت. ظريف نشان داد، براي افتخارآفريني در ميدان‌هاي بين‌المللي لزومي به داشتن قد بلند و عضلات پيچيده و شكم شيش‌تيكه و حمل يك لوله پوليكا بر روي شانه‌ها نيست. فقط كافي است حرف زدن بلد باشي و ديگران را خس و خاشاك نشماري! گفتم زبانم لال! باري، به هر جهت، ظريف كاري كرد كه از همه رسانه‌ها گرفته تا پرآوازه‌ترين شبكه‌ها و نشريات جهان آن را ستودند يا حداقل داد و بيداد راه نينداختند و احترام گذاشتند و آبروداري كردند. حتي زمزمه جايزه صلح نوبلش را هم به دهان‌ها انداختند.»

توهین به رای 24 میلیونی و بی سابقه‌ی ملت نشان از بغض گردانندگان این روزنامه نسبت به ملت ایران و نه یک شخص خاص دارد.بغضی که در سال 88 با برنتافتن رای ملت به شکل آشوب و محاربه علیه نظام اسلامی رخ نمود!

گفتنی است جایزه نوبل یک جایزه صهیونیستی است که تاکنون به 112 صهیونیست جهان از ملیتها و ادیان مختلف داده شده. از جمله برندگان این جایزه صهیونیستی شیمون پرز (نخست وزیر اسرائیل) و شیرین عبادی (سلطنت طلب فراری) بوده اند!

ارسال نظرات