سردار سلیمانی در مراسم تجلیل از خادمان شهدا در استان فارس خبر داد:

حضور زائران 37 کشور جهان در مناطق دفاع مقدس

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: سال گذشته زائرانی از 37 کشور جهان به زیارت مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مشرف شدند.
کد خبر: ۸۵۴۷۲۳۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سردار سرتیپ سلیمانی در مراسم تجلیل از خادمان شهدا در استان فارس، گفت: امسال به نسبت سال گذشته تعداد زائران غیرایرانی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس افزایش خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اینکه نسبت به سه سال گذشته در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و اسکان زائران راهیان نور، پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده است، گفت: از آن جا که امسال شاهد افزایش زائران راهیان نور خواهیم بود، موضوع توسعه زیرساخت‌ها را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم.
 
سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سال گذشته قریب به 5 میلیون زائر راهیان نور از سراسر کشور به مناطق عملیاتی عزیمت کرده و از این مناطق در غرب، شمالغرب، جنوب و خلیج فارس بازدید داشته‌اند.
 
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه مساعدت و مشارکت دولت در موضوع توسعه زیرساخت‌ها بسیار مهم است، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، اسکان و سایر ابعاد را یک ضرورت دانست.
 
وی با اشاره به این که امسال برای بیش ازپنج میلیون نفر زائر پیش‌بینی انجام شده است، گفت: اگر زیرساخت‌ها فراهم شود تعداد زائران فراتر از این هم خواهد رفت.در عرصه‌های مختلف بخصوص دو نکته‌ای که حضرت آقا تاکید فرموده‌اند؛ یعنی روایتگری و مقابله با فراموشی و تحریف، کارهای بسیار خوبی انجام شده است.
 
او از برنامه‌ریزی برای توجیه تخصصی راویان، فعال کردن سامانه روحانیون همراه کاروان‌ها، آموزش 40 هزار مدیر کاروان و ... را از اقدامات انجام شده در این راستا عنوان و اضافه کرد: امسال بر روی موضوع محتوا، توسعه و تقویت فضاسازی بخصوص در مناطق غرب و شمالغرب کارهای بسیار خوبی انجام شده است.
 منبع کوله بار
انتهای پیام
ارسال نظرات
آخرین اخبار