خبرهای داغ:
رئیس اصناف و تشکل هاي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

نخستين کارگاه آموزشی اصناف در سمنان برگزار مي شود

رئیس اداره اصناف و تشکل ها سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برگزاری اولین کارگاه آموزشی اصناف در استان در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۲۶۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمد علی عبداللهی با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: این گارگاه آموزشی با حضور رئیس و کارشناسان اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت معدن و تجارت استان، کارشناسان حوزه اصناف ادارات تابعه شهرستان ها، رؤسا و رابطان سامانه اصناف اتاق های اصناف شهرستان ها برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی را آشنایی رابطین اصناف ادارات صنعت معدن شهرستانها و کاربران اتحادیه های صنفی اتاق های اصناف با سامانه اصناف ایرانیان و موارد مرتبط با آن بیان كرد.

رئیس اداره اصناف و تشکل ها سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان رسیدگی به مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه اصناف و دریافت و بررسی پیشنهادات مربوطه در حوزه اصناف را از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی ذکر کرد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی مباحثی از قبیل تغییرات و امکانات جدید سامانه اصناف، بروز رسانی مجدد رسته های صنفی بر اساس نسخه آیسیک 4 و ضوابط داخلی اتحادیه ها مطرح و عملکرد اتحادیه های صنفی در جهت شناسایی نقاط ضعف و محدودیت ها و اصلاح فرایندها مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها