خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود:

غني سازي اوقات فراغت از اهداف اجراي طرح بوستان سلامت است

مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه ناحيه شاهرود گفت: غني سازي اوقات فراغت خانواده ها يكي از مهمترين اهداف اجراي طرح بوستان سلامت است.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۲۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
احمد حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه اختتامیه برنامه های بوستان سلامت مرضانیه با حضور دست اندرکاران و مردم در در بوستان شهدای محراب و شهرک ولیعصر(عج) شاهرود برگزار شد گفت: با توجه به اینکه برنامه های بوستان سلامت در ماه مبارک رمضان آغاز و با توجه به این ماه برنامه ریزی و اجرا شد اختتامیه برنامه های رمضانیه بوستان های سلامت شاهرود به همت حوزه های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص)،ولایت و علی ابن ابیطالب(ع) و همکاری پایگاه های بسیج در بوستان های شهرک ولیعصر(عج) و شهدای محراب برگزار شد.

افزود: در مراسم اختتامیه که با برنامه های مرفح و شاد و برگزاری مسابقه انجام شد از دست اندرکاران برگزاری بوستان های سلامت ماه مبارک رمضان تجلیل انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده مقرر گردید برنامه های بوستان سلامت برای باقی مانده تابستان نیز جهت غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و فرزندان آنها برنامه ریزی و به همت پایگاه های بسیج اجرا گردد.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه شاهرود عنوان کرد: جلسات متعددی با حوزه ها و پایگاه های معین و همچنین فرماندهی و شورای مدیران سپاه در این خصوص برگزار شده تا ان شالله با توجه به بازخورد فعالیت های بوستان در ماه مبارک رمضان و نیاز مخاطب برنامه های اثربخش تر و با کیفیت بهتر برای باقی مانده تابستان در بوستان ها اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها