خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

دانش‌آموزان شاهد از نخبگان علمی "الگوبرداری" کنند

حقایق پور گفت: دانش‌آموزان با الگوبرداری از راه‌های موفقیت نخبگان علمی، می‌توانند در کسب مدارک تحصیلات تکمیلی و فعالیت‌های اجتماعی در جامعه موفق‌ باشند.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۴۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از واحد  ایثار،غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان در مرحله استانی المپیاد علمی ضمن تقدیر از تلاش‌های آنان  اظهار کرد: دانش‌آموزان نخبه باید الگوی سایر دانش‌آموزان باشند  تا بتوانند با انتقال دادن دانش خود در ارتقای پایه تحصیلی آنها موثر عمل کنند.

وی اضافه کرد: آنها باید طوری درس بخوانند تا با فارغ‌التحصیل شدن توانایی و مهارت انجام حرفه‌ای را داشته باشند.

 این مسئول با بیان اینکه چند نفر از جانبازان قزوین در کارآفرینی جزء برترین‌های کشور هستند،  تصریح کرد: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برای اینکه در آینده با مشکل اشتغال مواجه نشوند ضروری است، در انجام فعالیت‌های تحصیلی و اجتماعی، رویکرد کارآفرینی داشته باشند، به این منظور که بتوانند اشتغالزایی کنند.

وی با اشاره به اینکه 693 دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در استان قزوین است، که از این آمار 13 نفر موفق شدند به مرحله کشوری المپیاد علمی راه یابند، گفت: باید با انجام فعالیت‌های موثر در مدارس کاری کنیم تا تعداد بیشتری از آنان در مسابقات و المپیادهای علمی حضور یابند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه پویایی جامعه در گروه رشد علمی است، به تحقیق و پژوهش دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: آن ها به انجام این موضوع مهم اهمیت بدهند  به طوری که ،در این زمینه فعال  شده وسریع تر به موفقیت برسند.

تحقیق و پژوهش نوعی سرمایه گذاری است

حقایق‌پور با اشاره به اینکه تحقیق و پژوهش هزینه و اتلاف وقت نیست، بلکه عین سرمایه‌گذاری است، گفت: مسئولان باید برای پیشرفت جامعه این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: کارهایی که سابقه تحقیق و پژوهش داشته باشند، نتیجه آن ها هم اثربخش خواهد بود چرا که در جامعه  تاثیر گذار خواهند بود.

 گفتنی است،در پایان این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از دانش‌آموزان برگزیده مرحله استانی المپیاد علمی تقدیر کرد.

 

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها