مسابقات لیگ فوتبال بسیج شهدای روستای رونج تربت جام برگزار شد

مسابقات لیگ فوتبال بسیج شهدای روستای رونج تربت جام با حضور نماینده ولی فقیه سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۰۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در سپاه تربت جام در در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نقل خاطراتی از شهدای ورزشکار گفت: نیت در امر ورزش بایستی نیت خدایی وانقلابی باشد. 

حجت الاسلام علیرضا چهکندی نژاد افزود: افق نگاه ورزشکاران نسبت به مقوله ورزش تعیین کننده است.

وی با اشاره به این که ورزش در جامعه اسلامی نسبت به جامعه مدرن ومترقی خیلی فرق می کند تصریح کرد: ورزش در راه خدا عبادت محسوب می شود و ورزشکاران در مسیر هدف متعالی قرارمی گیرند.

وی خاطر نشان نمود: اگردر ورزش عدالت اقتصادی، فرهنگ اسلامی و سیاست انسانی گسترش یابد، این ورزش در جهت توسعه ارزش های اسلامی،انقلابی و قرآنی است.

چهکندی نژاد ابراز داشت: اگر غیر از این بود هر مقداری که در ورزش سرمایه گذاری می شود چه کم وچه زیادش مغلوب خواهیم بود.

وی اظهارکرد: ورزشکاری که در خدمت به احزاب سیاسی است و از او در راستای اهداف آن گروه به عنوان یک برگ برنده استفاده شود متضرر و مغلوب است، با این ورزش نمی توان فرهنگ اسلامی را گسترش داد و این ورزش یک ورزش سیاست زده غربی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام در ادامه گفت: امروز دشمن با ترفندهای مختلف می خواهد قشرجوانان و ورزشکار ما را نسبت به آینده مملکت اسلامی بدبین و ناامید کند.

چهکندی نژاد یادآورشد:همان طورکه نسبت به حریف مقابل،تیم ملی،استانی،شهرستانی وروستا تعصب وغیرت داریم، بایستی نسبت به معضلات ماهواره، توزیع موادمخدر، روابط نامشروع، طلاق، بزهکاری های اجتماعی و...درجامعه اسلامی احساس مسئولیت داشته و بی تفاوت نباشیم.

وی تاکید کرد: جوانان ونوجوانان بایداز این تلاش بی وقفه در امر ورزش در راستای زندگی روزمره درس گرفته وتا لحظه آخر کوشش وجسارت به خرج داده و ناامید نشوند.

وی اذعان داشت: یکی از اهداف مهم در امر ورزش نشر فرهنگ اسلامی، ایرانی در بین ورزشکاران است.

وی با بیان این که همان گونه که برای موفقیت یک تیم نیاز به هماهنگی بیشتر لازم است،اضافه کرد:آبادانی کشور با کار جمعی و تیمی با همدلی و همزبانی؛ در همه عرصه ها به منصه ظهور خواهد رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها