مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد :

برگزاری نشست ستاد هماهنگی راهیان نور غرب و شمالغرب در استان یزد

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد گفت: نشست ستاد هماهنگی راهیان نور غرب و شمال غرب با حضور مسئولین استانی در این استان برگزار شد
کد خبر: ۸۵۴۷۸۰۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبر گزاری بسیج، سیف الدینی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر گفت : این نشست با حضور مسئولین و معاونت های سپاه الغدیر و مسئولین اردویی نواحی در سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه الغدیر و با هدف هماهنگی های لازم جهت اعزام کاروان های راهیان نور استان یزد به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور در تابستان 94 برگزار شد.
 
 
سیف الدینی افزود : در این نشست هماهنگی هایی جهت بهتر برگزار شدن این اردوها و رعایت نکات امنیتی و اقدامات تامینی انجام گرفته شده و دستورات حفاظتی و ایمنی نیز مصوب گردید.
 
 
وی ادامه داد : در مرداد ماه اعزام کاروانها به غرب و استان کردستان و در شهریور ماه به شمال غرب و استان آذربایجان غربی صورت خواهد پذیرفت.
 
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این کاروان ها به ازای هر اتوبوس یک راوی خواهیم داشت تا مناطق جنگی را که با آن ها آشنا هستند برای زائران روایت کنند.
 
 
وی در پایان تصریح کرد: اولویت ما در اعزام های این دوره با بار اولی هاست و اکثر ثبت نام کنندگان بار اولی هستند.
 
سیف الدینی خاطر نشان کرد: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاور مردی‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهم‌ترین هدف برگزاری این اردوها است. 
 
این مقام مسئول با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ و کامل بود افزود: دفاع مقدس به عنوان نماد پایداری و استواری یک ملت در راه آرمان‌های خود توانست مدیریت ، معنویت جامعه، شناخت و آگاهی ملت نسب به دشمنان را افزایش دهد. 
 
 منبع کوله بار
انتهای متن/د
ارسال نظرات