مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج استان آذربایجان غربی :

ظرفیت اسکان 4هزار زائر راهیان نور در آذربایجان غربی

مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج استان آذربایجان غربی گفت: ظرفیت اسکان چهار هزار زائر راهیان نور در آذربایجان غربی مهیا است.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۱۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان آذربایجان غربی گفت:به حمدالله میزبانی خوبی از میهمانان راهیان نور صورت گرفته و زائرین از مناطق عملیاتی پیرانشهر و سردشت و دیگر مناطق عملیاتی بازدید می کنند.
 
چراغی بیان کرد: آذربایجان شرقی در پنج  شهرستان که میزبان زائرین کاروان های راهیان نور است ظرفیت اسکان چهار هزار نفر را دارد.
 
وی با اشاره به عدم برگزاری نمایش رزمی فرهنگی در این استان گفت: این رزمایش نیاز به  مجوز و مهمات برای برگزاری یک رزمایش خوب دارد که در اولین فرصتی که در اختیار ما قرار دهند این رزمایش را برگزار می کنیم.
 
این مقام مسئول تاکید کرد: در این اردو حضور بار اولی ها به خوبی به چشم می هورد و اکثر زائرین را باراولی ها تشکیل داده بودند.
 
چراغی تصریح کرد: ارومیه ،نقده ، پیرانشهر ، سردشت و مهاباد و اوشنویه  از مناطق مهم گردشگری دوران دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی است که از این شهرستان ها دیدن کردند.
 
وی در ادامه گفت: استان آذربایجان غربی برای توسعه گردشگری نیازمند یک عزم ملی است که امید واریم هرچه زودتر به این مرحله برسیم.
 
چراغی  تصریح کرد: در تاریخ، برخی رخدادها چنان بزرگ و مهم هستند که نمی‌توان آنها را فراموش، حذف و انکار کرد و این رخدادها دارای اهمیت بسیار بالایی در سرنوشت و آینده انسان‌ها هستند. 
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج استان آذربایجان غربی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یکی از این حوادث و رخدادهای بزرگ تاریخ بشریت است که ادامه دو رخداد بزرگ اسلامی مبعث پیامبر و عاشورای حسینی است. 
 
وی بیان کرد: جنگ کلاسیک تمام عیار و دوران هشت ساله دفاع مقدس یکی از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود که هدف دشمن از حمله به این سرزمین گرفتن بخشی از خاک ایران نبود بلکه هدف اصلی براندازی انقلاب اسلامی بود که پس از ۱۴۰۰ سال محقق شده بود و علیه کفر، ظلم ، ستم و جهالت جهانی قد علم کرده بود. 
انتهای متن/د
ارسال نظرات
آخرین اخبار