خبرهای داغ:
فرمانده سابق توپخانه و پدافند لشگر10 سپاه سیدالشهداء تهران:

گروه تلویزیونی چشم و گوش و زبان گویای سپاه است

فرمانده سابق توپخانه و پدافند لشگر10 سپاه سیدالشهداء تهران در بازدید از گروه تلویزیونی سپاه صاحب الامر(عجه الله تعالی شریف) استان قزوین بیان داشت: گروه تلویزیونی چشم و گوش و زبان گویای سپاه است.
کد خبر: ۸۵۴۸۸۸۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین؛ سرهنگ جارالله شیخ فرمانده سابق توپخانه و پدافند لشگر10 سپاه سیدالشهداء تهران صبح امروز در بازدید از تولیدات گروه تلویزیونی سپاه صاحب الامر(عجه الله تعالی شریف) استان قزوین گفت: گروه تلویزیونی چشم و گوش و زبان گویای سپاه است.

سرهنگ شیخ عنوان کرد: سپاه پاسداران درهمه عرصه‌ها فعالیتهای پاک و خداپسندانه ای دارد که باید این نگرش و جهاد مستندسازی شده تا به سمع و نظر مردم و بویژه نسل جوان جامعه برسد تا جهانیان و آیندگان نسبت به این نظام مقدس نگاه روشن داشته و الگو برداری نمایند که بخش اعظمی از این رسالت بر دوش گروه تلویزیونی سپاه است.

فرمانده سابق توپخانه لشگر 10 سپاه سیدالشهداء تهران دراین بازدید تصریح کرد: باتوجه به تولیدات خوب سپاه صاحب الامر(عجه الله تعالی شریف) در راستای شهداء و بخصوص شهدای گمنام، راهیان نور ،عرصه های جهاد و دیگر زمینه های مهم که سپاه متولی آن بوده، بصورت فعال ظاهر شده و مستندات خوب و قابل پسندی را تولید نموده است.

 

1001/پ20/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها