خبرهای داغ:
سرپرست مرکز تربیت بدنی سپاه استان سمنان خبر داد؛

اعزام کاراته کاهای برتر بسیج استان سمنان به مسابقات انتخابی کشوری در زنجان

سرپرست مرکز تربیت بدنی سپاه استان سمنان از اعزام نفرات برتر مسابقات کاراته بسیج استان سمنان به انتخابی کشوری که شهریورماه سال جاری در زنجان برگزار می شود، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۴۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
محمدحسین تقی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات کاراته استانی بسیج که به میزبانی دامغان برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات استانی کاراته هر ساله به همت تربیت بدنی سپاه استان سمنان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته مسابقات کاراته استانی بسیج و اینبار به میزبانی شهرستان دامغان برگزار شد، افزود: 13 نفر از شرکت کنندگان از شهرستان های مختلف استان در در رده سنی نوجوانان در دو ماده کومیته و کاتا در سالن ورزشی صالحین الهادی دامغان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرپرست مرکز تربیت بدنی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات توسط داوران برجسته استانی قضاوت شد، اظهار داشت: نفرات برتر این دوره به مسابقات انتخابی کشوری در زنجان که در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

تقی پور در ادامه نفرات برتر دو ماده کومیته و کاتا را اعلام کرد و افزود: در ماده کومیته آقایان محمد ربیعی در وزن منهای 42 کیلوگرم، محمد شاهنکویی در وزن منهای 47 کیلوگرم، رضا همتی در وزن منهای 52 کیلوگرم، امیرحسین قربانی در وزن منهای 57 کیلوگرم، عرفان شکری در وزن منهای 63 کیلوگرم، مهران مهدوی در وزن منهای 70 کیلوگرم و علی اکبر قرغی در وزن مثبت 70 کیلوگرم و در ماده کاتا پوریا عامری نفرات برتر اعزامی به مسابقات انتخابی کشوری هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها