خبرهای داغ:

اردوی فرهنگی «میثاق با شهیدان» در مهدیشهر برگزار شد

اردوی فرهنگی «میثاق با شهیدان» و جشنواره ورزشی ویژه حلقه های معرفتی صالحیندر روستای آرتد شهرستان مهدیشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۳۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
محمدابراهیم پارسا مسئول برگزاری اردوی فرهنگی «میثاق با شهیدان»در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این اردو میثاق و عهد و پیمان بستن با شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است.

وی افزود: شهدا چراغی پرفروغ و فروزنده هستند که راه را به ما گمشدگان در دریای پر تلاطم دنیا نشان می دهند و جوانان و اهل دنیا را به ساحل امن راهنمایی می کنند.

پارسا با تأکید بر اینکه سیره شهیدان باید الگو و سرمشق جوانان امروز شود، بیان کرد: ادامه دادن مسیری را که شهیدان پیموده اند با شناساندن دقیق سیره شهیدان به نسل جوان تحقق پیدا می کند و برگزاری چنین جلساتی نیاز نسل جوان است و بهرشد جوان کمک می کند.

وی گفت: یکی از مهم ترین ویژگی هایرزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ولایت پذیری بود و به حق آنان دریافته بودند که ولایت، حیات طیبه است، حیاتی که با درک و اطاعت ولایت نصیب انسان می شود.

پارسا در ادامه گفت: این رمز پنهانی است که رزمندگان ما در دوران مبارزه و بعد از آن به حقیقت آن واقف شدند و هویت و عزتو سعادت دنیا و آخرت خود را در حیات ولایی یافتند و بداناعتقاد راسخ پیدا کردند.

گفتنی است؛ اردوی فرهنگی «میثاق با شهیدان»و جشنواره ورزشی ویژه حلقه های معرفتی صالحین با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر، فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر و جمعی از مسئولان و رزمندگانمهدیشهری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها