خبرهای داغ:
با هدف نیازسنجی منطقه محروم کالپوش انجام شد؛

سرکشی گروه جهادی شهید چمران بسیج دانشجویی شاهرود از روستای تلوبین

گروه جهادی شهید چمران پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه شاهرود جهت شناسایی موقعیت و نیازمندهای روستای تلوبین بخش کالپوش میامی از این روستا سرکشی کرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۳۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گروه جهادی شهید چمران پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه شاهرود جهت شناسایی موقعیت و نیازمندهای روستای تلوبین بخش کالپوش میامی از این روستا سرکشی و با مردم و مسئولان محلی دیدار و گفت و گو کردند.

در این برنامه تمامی امورات مربوط به گروه جهادی و برنامه های اجرایی به دهیار وشورای روستا و مسئولین بخش طی جلسه ای مشخص و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

این گروه در نیمه دوم مردادماه به مدت ۱۲ روز به مقصد روستای تلوبین اردوی جهادی را در زمینه فرهنگی،اجتماعی، علمی و اقتصادی مقاومتی و کار آفرینی با حضور اساتیدی از دانشگاه شاهرود برگزار می نماید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود به خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: برنامه شناسایی موقعیت های اردوهای جهادی برای انجام بهتر اردوها در راستای نیازمندی روستاها انجام می شود و سبب می شود اردوها با کیفیت بهتری انجام تا رضایت خاطر مردم را برآورده سازد.

محمد جلیلی تصریح کرد: پایلوت انجام برنامه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در زمانبندی 5 ساله منطقه کالپوش شهرستان میامی است که تلاش داریم در این مدت گام های اثرگذاری در بحث عمرانی و خدمت رسانی و موضوعات فرهنگی و آموزشی و اعتقادی در این منطقه برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها