مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع):

امروز شعار دهکده جهانی به ذهنیت جهانی تغییر یافته است

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه فضای مجازی، ارتباط و انتشار اطلاعات را در سازمان ها و نهادها دگرگون کرده است گفت: امروز شعار دهکده جهانی به ذهنیت جهانی تغییر یافته است.
کد خبر: ۸۵۵۱۱۳۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد دانش امروز در افتتاحیه همایش آموزشی مدیران روابط عمومی و تبلیغات رده ها و نواحی سپاه خراسان رضوی که در مرکز تداوم آموزش سپاه امام رضا(ع) در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز فن آوری های جدید با حجمی فراوان زندگی و محیط کار ما و حتی ابعاد وجودی ما را تحت تاثیر قرار داده است و بشر امروزی بدون بهره گیری از آن نمی تواند اسکان عملی برای ادامه حیات خود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: شتاب انتشار داده ها و آما ر و اطلاعات ناشی از عصر دیجیتال و الکترونیک به حدی است که می توان از ان به عنوان انفجار اطلاعات تعبیر کرد.

دانش بیان داشت: فضای مجازی، نحوه برقراری ارتباط میان افراد و انتشار اطلاعات در سازمان ها و نهادها را دگرگون کرده است و امروز شاهد انقلاب جدید در زمینه اطلاع رسانی و ارتباطات در فضای مجازی هستیم و برهمین اساس شعار دهکده جهانی به ذهنیت جهانی تغییر یافته است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) در ادامه خاطر نشان کرد: اکنون انقلاب ارتباطات به انقلاب اطلاعات و انفورماتیک تغییر ماهیت داده است.

وی ابراز داشت: روابط عمومی به عنوان حلقه واسط و اتصال دهنده نهادها و سازمان ها به خصوص در لایه های مدیریتی آن با آحاد جامعه عمل می کند لذا ارتباط بیشتر و پیشرفته در مجموعه های روابط عمومی از جمله وظایف مهم آن است و هرچه روابط عمومی بهتر بتواند نقش خود را در این راستا ایفا کند سازمان از یک رشد و بالندگی و پویایی بیشتری برخوردار خواهد بود.

دانش به سه وظیفه مهم روابط عمومی از جمله اطلاع رسانی، تبلیغ و ترغیب، مشارکت جویی و همگرایی و بهینه سازی اشاره کرد و گفت: چنانچه این معاونت در هر سازمانی بتواند به آن ها عمل کند به رشد و پویایی می رسد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها