ویژه روز خبرنگار(8)/ خبرنگاران حوزه دفاع مقدس خبرگزاری نسیم آنلاین:

دایرة المعارف دفاع مقدس را دریابیم/ درخواست رسیدگی به خانواده معظم شهدا وجانبازان

خبرنگاران حوزه دفاع مقدس خبرگزاری نسیم با ارسال یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار، خواستار توجه بیشتر به حوزه خبری دفاع مقدس و رسیدگی به خانواده معظم شهدا و جانبازان شدند.
کد خبر: ۸۵۵۱۷۹۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج ، "فرزانه غلامی تبار"، خبرنگار حوزه دفاع مقدس خبرگزاری حیات و نسیم آنلاین در یادداشتی نوشت: والدین بزرگوار شهدا دایرة العمارف هشت سال دوران دفاع مقدس هستند. پدران و مادران شهدا گنجینه ای ارزشمند برای ثبت خاطرات حماسه آفرینان دفاع مقدس هستند که متاسفانه با گذشت زمان علاوه بر نشستن گرد پیری بر قامتشان، شاهد از بین ما رفتن این عزیزان و نابودی فرهنگ ناب دفاع مقدس خواهیم بود. از این روز فعالان حوزه فرهنگ و هنر و به ویژه ما اهالی رسانه نویسندگان و پژوهشگران موظف هستیم به این مهم بیشتر بپردازیم و دایره المعارف دفاع مقدس را دریابیم قبل از اینکه دیر شود.


"عباس گل"، خبرنگار حوزه دفاع مقدس خبرگزاری نسیم آنلاین نیز نوشت:

همزمان با روز خبرنگار بنده حقیر به نمایندگی از اهالی رسانه حوزه دفاع مقدس و پایداری از نهادهایی که وظیفه اصلی شان خدمت رسانی و رسیدگی به خانواده معظم شهدا و همچنین جانبازان گرانقدر این مرز و بوم است تقاضا دارم که به جای تمرکز بر روی امور تشریفاتی(همانند برپایی مراسم ها که وظیفه اصلی شان نیست) به وظیفه اصلی خود یعنی رسیدگی به مشکلات و معضلات خانواده شهدا و درمان جانبازان عزیز بپردازند.

در ادامه باید تشکر ویژه ای کنم از تلاشگران سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور که در جهت ترویج فرهنگ اصیل دفاع مقدس از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
انتهای پیام/ق

ارسال نظرات