خبرهای داغ:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود خبر داد

نشست معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه پنج کشور در شاهرود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود از برگزاری نشست معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه پنج کشور در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۹۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد عطایی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نشست معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه پنج کشور، با شرکت دانشگاه های شاهرود، سمنان، امام خمینی(ره) قزوین، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، صنعتی قم، فرزانگان سمنان (خواهران)، دانشگاه گرمسار، دامغان و دانشگاه اراک به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست مشکلات مربوط به جذب دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد طبق آئین نامه های پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مطرح و پیشنهاداتی جهت رفع این مشکلات ارائه شد.

عطایی اظهار داشت: تفویض اختیار به دانشگاه ها در تدوین و بازنگری برنامه های درسی و همچنین بررسی شیوه جدید پذیرش دانشجویان دکتری و نحوه برگزاری آزمون های دکتری از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود خاطرنشان کرد: پیشنهادات این جلسه به دفتر برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال خواهد شد تا در همایش معاونان آموزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی عالی کشور که شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار می شود، مورد بررسی قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها