خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

"روز خبرنگار" در تعریف عام به همگان تعلق دارد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: از آنجاییکه عرصه اطلاع رسانی و حرفه خبرنگاری از موضوعات روز جامعه اسلامی به شمار می آید، علاوه بر خبرنگاران این روز را باید به همگان تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۰۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ عباس ظاهری در جلسه شورا ی شهر با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی روزهای مهم و شاخص که در تقویم آمده متعلق به انسانهای الگو و برجسته ای است که از جایگاه بالایی برخوردارند، افزود: روز خبرنگار نیز از جمله این مناسبتهای مهم به شمار می آید که روز شهادت شهید محمود صارمی که در کشور افغانستان توسط گروه طالبان به شهادت رسیدند، نام گذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: 17 مرداد ماه مقارن با روز خبرنگار را باید به تمامی اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران کشور، استان و شهر قزوین تبریک گفت و امیدواریم این قشر زحمتکش در راستای هر چه بهتر و مطلوبتر عمل نمودن به وظایف خود کوشا باشند.

ریاست شورا همچنین ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) که در آستانه فرا رسیدن آن هستیم، اظهار داشت: امام صادق (ع) به عنوان رئیس مذهب تشیع، از والاترین الگوها برای مسلمین و به ویژه شیعیان جهان به شمار می آیند.

ظاهری همچنین با تأکید بر اینکه ما هر چه تلاش کنیم به گرد پای بزرگانی همانند ائمه اطهار و امام صادق (ع) نمی رسیم، افزود: با توجه به اینکه انسانهای بزرگ و شاخصی همچون ائمه اطهار در میان ما نیستند، می توانیم از مشتاقان و پیروان امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید بود.

 

 

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها