خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان بوئین زهرا:

زن ایرانی نماد شجاعت، رشادت و حماسه آفرینی است

مسئول بسیج جامعه زنان بوئین زهرا گفت: زن ایرانی نماد شجاعت، رشادت و حماسه آفرینی است و توانمندی زیادی در همه عرصه های انقلاب دارند.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۲۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷
مهناز حیدری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما، به تهدیدهای امروز نسل جوان اشاره نمود و گفت: امروز نسل جوان را انواع فرقه های ضاله و برنامه های فرهنگی مخرب ماهواره ای  تهدید می کند و به جای معنویت حقیقی و راستین، معنویت کاذب و دروغین را به آنها معرفی می کند.

وی ادامه داد : نسل جوان پر انرژی است مسوولان فرهنگی و دست اندرکاران عرصه فرهنگ و اجتماع باید برای تخلیه این انرژی برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی برای جوانان مد نظر قرار دهند، البته کشور ما در همه زمینه ها کشور بسیار غنی است، زمینه ها و بسترهای فراوانی در کشور وجود دارد منتهی برنامه ریزی جامع می خواهد و اگر ما برنامه های مفید نداشته باشیم دشمن جوانان ما را صید می کند.

حیدری توانمندسازی زنان و ارتقای سطح علمی، فرهنگی و آموزشی بانوان را یکی از اهداف اصلی بسیج جامعه زنان دانست و تاکید کرد: بسیج جامعه زنان دوره های آموزشی بسیار خوبی جهت ارتقای سطح علمی، فرهنگی و آموزشی برگزار کرده و در بحث آموزش فنی و حرفه ای کلاس های هنری متنوعی از جمله گلدوزی، خیاطی، کامپیوتر و سفره آرایی در بخش های مختلف شهرستان برای توانمندسازی بسیاری از زنان در فصل تابستان تدارک دیده شده است .

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا زن ایرانی را نماد شجاعت، رشادت و حماسه آفرینی دانست و اظهار داشت: زنان توانمند بسیجی در همه عرصه های انقلاب به خصوص در عرصه جهاد و دفاع از کیان انقلاب اسلامی و در لشکر عظیم خانواده به عنوان نیمی از جمعیت تاثیر گذار بوده و به عنوان نماد شجاعت ، رشادت و حماسه آفرینی نقش های مهمی در عرصه های حساس انقلاب ایفا کرده اند.

حیدری در پایان سخنان خود به تشریح ویژه برنامه های فصل تابستان اشاره نمود و گفت: کلاس های هنری، کارگاه آموزش افزایش جمعیت خانواده، پیوند آسمانی ( تهیه جهیزیه ویژه ی زوج های جوان)، آموزش الگوی سبک زندگی اسلامی و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب از جمله برنامه های پیش بینی شده بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا خواهد بود.

 

 


2001/پ30/ب   

ارسال نظرات
پر بیننده ها