خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه بوئین زهرا:

هدف نهایی بسیج ورزشکاران ترویج روحیه ورزشکاری و منش پهلوانی است

مسئول کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: هدف نهایی بسیج ورزشکاران ترویج روحیه ورزشکاری و منش پهلوانی است .
کد خبر: ۸۵۵۴۴۲۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، جلسه شورای مشورتی اعضای کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در دفتر این کانون برگزار شد.

سید طاها کبریائی رمز پویایی و تحرک کانون های بسیج ورزشکاران را در فعالیت های ورزشی و جسمی دانست و گفت: رمز موفقیت هر سازمانی در گرو پویایی و تحرک آن است، هر چقدر تحرک بیشتر باشد، انگیزه، کارآمدی و بازده ای در آن سازمان بیشتر خواهد بود و نیروی انسانی سازمانها با تندرستی کامل و امید بیشتر به فعالیت می پردازند .

کبریائی هدف نهایی بسیج ورزشکاران را ترویج روحیه ورزشکاری و منش پهلوانی دانست و اظهار داشت: ورزشکاران برای اینکه در جامعه الگو و اسوه دیگران قرار گیرند لازم است روحیه ورزشکاری و منش پهلوانی را در سر لوحه فعالیت های ورزشی خود قرار دهند و در واقع هدف نهایی بسیج ورزشکاران نیز با توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری ترویج روحیه ورزشکاری و منش پهلوانی در متن جامعه است.

مسوول کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا، افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران را جزو اولویتهای اصلی برنامه های بسیج ورزشکاران دانست و خاطر نشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ تندرستی و ورزش سه دفتر بسیج ورزشکاران در سگزآباد، عصمت آباد و بوئین زهرا در سالهای قبل افتتاح شد و با استقبال بی نظیر و چشمگیر علاقمندان عرصه ورزش مواجه شد.

وی در ادامه به کلاس های فصل تابستان بسیج ورزشکاران برای علاقمندان اشاره نمود و تاکید کرد: برگزاری کلاس های دفاع شخصی، کاراته، آموزش شنا، فوتبال و ... از جمله کلاس های است که با توجه به پیگیری ها، همکاری و هماهنگی با اداره تربیت بدنی شهرستان برنامه ریزی شده است.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها