خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

حفظ و تداوم انقلاب اسلامی مستلزم دفع آفات داخلی و خارجی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: امروز با توجه به تلاش سلطه گران در تضعیف پایه های انقلاب باید بیش از پیش و با سرعتی دو چندان تلاش کرد تا بتوان انقلاب را از گزند آفات داخلی و خارجی حفظ و تداوم بخشید.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۵۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی سپاه قائم (عج) در دیدار پرسنل حوزه نمایندگی تیپ 12 قائم(عج) که در دفتر مسئول نمایندگی ولی سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: این یگان در زمان جنگ و در زمان فتنه های صورت گرفته در سالهای اخیر نقشی بی بدیل داشته است.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به تلاش سلطه گران در تضعیف پایه های انقلاب باید بیش از پیش و با سرعتی دو چندان تلاش کرد تا بتوان انقلاب را از گزند آفات داخلی و خارجی حفظ و تداوم بخشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: باید فکر کنیم که فرد فرد ما تنها هستیم و بارقه این انقلاب و مسئولیت آن به ما سپرده شده و این بار سنگین و تعهد عظیم را باید به تنهایی به سر منزل مقصود برسانیم؛ آنگاه است که به درک درستی از ارائه خدمت می رسیم.

حجت الاسلام والمسلمین قندهاری بیان کرد: امروز بزرگترین خطر برای ما کوتاهی هر چند کوچک از وظیفه ماست که همین کوتاهی های کوچک طمع دشمنان برای دست اندازی به مواهب انقلاب را دو چندان می کند؛ بنابراین باید از تمام ظرفیت استان که مأمن شهیدان بسیار است، استفاده کنیم و ارائه خدمت به اسلام، مردم و انقلاب را در صدر برنامه هایمان قرار دهیم.

وی نظرات و پیشنهادات خلاقانه نیروها را همچون ثروتی دانست که مسئولان باید از آنها به درستی استفاده کنند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین راسخی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیتهای صورت گرفته در تیپ در ماههای اخیر به تشریح اهم برنامه های آتی و پیش رو پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها