خبرهای داغ:
امام جمعه سمنان:

لزوم حمایت از جبهه مقاومت اسلامی با حفظ وحدت و همبستگی

امام جمعه سمنان با بیان اینکه ملت های مسلمان منطقه در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده اند، گفت: امروز جبهه مقاومت اسلامی با حفظ وحدت و همبستگی نیازمند حمایت است.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۰۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار داشت: نرمش دشمنان نظام اسلامی در رفتار و گفتارشان نشانه تغییر رویه آنها نیست؛ بلکه بدین معناست که آنها نمی توانند علیه ایران اقدامی انجام دهند.

وی افزود: تغییر رویه دشمنان ایران، برخاسته از ناتوانی آنان در انجام هر گونه اقدامی علیه ملت ایران است.

ضرورت هوشیاری ملت ایران در شرایط کنونی

امام جمعه سمنان با اشاره به لزوم هوشیاری ملت ایران در شرایط کنونی، تأکید کرد: دشمنی آمریکا و انگلیس از مرداد سال 1332 تا فتنه سال 1388 علیه ملت ایران، آشکار است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه آمریکا، صهیونیسم و انگلیس به دنبال مسلمان کشی در منطقه هستند، ادامه داد: استکبار جهانی به دنبال تجزیه کشور عراق است؛ اما به این آرزوی خود نمی رسد.

لزوم حمایت از جبهه مقاومت با حفظ اتحاد و همبستگی

وی افزود: اگر مقاومت مردم سوریه، لبنان و یمن نبود، ایران اکنون جولانگاه دشمنان شده بود، پس نیاز است با حفظ اتحاد، از این مبارزان اسلامی حمایت مادی و معنوی کنیم.

خطیب جمعه سمنان گفت: حزب الله لبنان خار چشم آمریکا و صهیونیست هاست و مردم مسلمان منطقه اکنون در برابر ظلم جهانی ایستادگی می کنند.

آزادگان نماد اقتدار ایران هستند

وی با اشاره به بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به کشور، افزود: این عزیزان نماد اقتدار ایران هستند و در شرایط حاضر نیز روحیه آزادگی در کشور باید ادامه داشته باشد.

امام جمعه سمنان با تبریک یکم ذیقعده سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، گفت: دختران جامعه باید ولایتمداری و حجاب و عفاف فاطمی را الگوی خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها