خبرهای داغ:
مديركل آموزش و پرورش استان سمنان:

بسيج فرهنگيان تشکلی برآمده از متن انقلاب است

مديركل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه بسیج فرهنگیان تشکلی برآمده از متن انقلاب اسلامی و فعالیت این سازمان موجب رشد و بالندگی جامعه است، گفت: بسیج فرهنگیان می‌تواند نقش مهمی در خوب زندگی‌کردن و خوب درس دادن معلمان داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۳۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج در سمنان،‌ محمدرضا جهان، مديركل آموزش و پرورش استان سمنان در نشست شوراي مشورتي و همفكري بسيج فرهنگيان استان سمنان كه با حضور فرمانده سپاه استان سمنان،‌ رييس بسيج فرهنگيان استان سمنان و اعضاي شورا در سالن جلسات اداره كل آموزش و پرورش برگزار شد، با بيان اينكه بسيج فرهنگيان مي تواند نقش مهمي در خوب زندگي‌كردن و خوب درس دادن معلمان داشته باشد، اظهار داشت: بسيج فرهنگيان تشكلي برآمده از متن انقلاب است و و فعالیت این سازمان موجب رشد و بالندگي جامعه است.

وي خاطرنشان كرد: استان سمنان داراي بيش از 10 هزار دانش‌آموز، ‌9 هزار و 300 معلم شاغل،‌ 10 هزار معلم بازنشسته، 100 مدرسه و 5 هزار كلاس درس است.

آموزش و پرورش استان سمنان جزء پنج استان برگزيده در كشور است

مديركل آموزش و پرورش استان سمنان با بيان اينكه آموزش و پرورش يك نهاد ديربازده است، گفت:‌ اگر امروز بازده مطلوبي را در اين نهاد شاهد هستيم به واسطه زحمات همه معلمان و فرهنگيان شاغل و بازنشسته آموزش و پرو رش است و اكنون به واسطه همين تلاش‌ها آموزش و پرورش استان سمنان جزء 5 استان برگزيده و برتر كشور است.

جهان با اشاره به اينكه كمترين مشكلات رفتاري و اخلاقي را در قشر فرهنگي شاهد هستيم؛ بيان داشت: معلمان به حقوق آموزش و پرورشي خود وابسته هستند و شغل اصلي آنها معلمي است و با تمام وجود با وجدان به تعليم و تربيت مشغول هستند.

وي گفت: با وجود تشكلي به نام بسيج فرهنگيان كه برآمده از ارزش‌هاي انقلاب است؛ اميدواريم بتوانيم ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است را به نحو شايسته به نسل جوان و نوجوان امروز انتقال دهيم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها