خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی:

محبت و دوستی به ائمه اطهار عین دینداری است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی گفت: محبت ودوستی به ائمه اطهار(ع)مساوی با دین و دینداری است.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۴۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، جلسه هماهنگی استقبال از خادمین امام رضا(ع) دردفتر امام جمعه شهر میامی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی در این نشست ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است تا ابراز علاقه و دوستی خود را به ائمه اطهار نشان دهیم.

حجت الاسلام مجید بخشی افزود: محبت و دوستی به ائمه اطهار(ع) مساوی با دین و دینداری است و اگر بخواهیم مقیاس دینداری یک نفر را بسنجیم، علاقه و دوستی او را به ائمه نگاه کنیم.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان میامی بیان کرد: با فرا رسیدن دهه کرامت، حال و هوای شهر و دیارمان عوض شده و همه جا از شادی و سرور معطر شده است.

وی به حضور خادمین امام هشتم(ع) در شهرستان میامی اشاره کرد و تأکید کرد: بوی عطر امامت و ولایت به مشام دوستداران ائمه اطهار(ع) در شهرستان ولایت مدار میامی رسیده است و مردم این شهرستان مشتاقانه منتظر قدوم خادمان امام رضا(ع) در این شهرستان هستند.

بخشی تأکید کرد: با استقبال خوب مردم شهرستان میامی همانند سالهای گذشته عشق و علاقه خود را به ائمه اطهار(ع) نشان دهیم.

درادامه رضا مهدیان، مجری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از آمادگی این دستگاه به منظور استقبال از خادمان امام هشتم(ع) در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: حضور گسترده و استقبال پرشور مردم در این مراسم معنوی اوج ارادات و دلبستگی مردم این شهرستان را به امامان و معصومین (ع) نشان خواهد داد.

در ادامه در خصوص برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم بحث و تبادل نظر شد.

یادآور می شود: مراسم استقبال از خادمان امام هشتم(ع) در شهرستان میامی از ساعت 11 روز جمعه در مرکز شهرستان و روستای نام نیک برگزار می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها