مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه قوچان:

کسانیکه مخالف سپاه و بسیج هستند نگاه سخت افزاری به انقلاب اسلامی دارند

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان بیان داشت:آن هایی که مخالف بسیج و سپاه هستند علتش این است که نگاه آن ها به انقلاب اسلامی نگاهی سخت افزاری است.
کد خبر: ۸۵۵۶۵۳۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در دیدار ازحوزه خواهران حضرت زینب(س) و ریحانة النبی(س) ناحیه مقاومت بسیج قوچان ضمن تبریک ایام دهه مبارک کرامت و خداقوت به خواهران بسیجی که درحوزه های مقاومت بسیج خدمت خالصانه انجام می دهند بیان داشت: این گونه بازدیدها با هدف بررسی فعالیت های خواهران بسیجی در رابطه با امورات نمایندگی ولی فقیه درحوزه های مقاومت بسیج و فعالیت های بسیج و سپاه است.

وی بیان داشت: آن هایی که مخالف بسیج و سپاه هستند علتش این است که نگاه آن ها به انقلاب اسلامی نگاهی سخت افزاری است و هنوز مفهوم و معنای مقدس بسیج و سپاه را نفهمیده اند و می گویند با وجود ارتش و نیروی انتظامی چه نیازی به بسیج و سپاه است.

وی در ادامه درپاسخ به کسانیکه چنین اعتقادی دارند بیان داشت: انقلاب اسلامی تنها منحصر در کشور ایران اسلامی نیست و نخواهد بود بلکه فراتر از مرزهاست چرا که امروز می بینید در کشورهای همسایه و کشورهای عربی انقلاب هایی رخ داد و انقلاب هایی دیگر هم درحال رخ دادن است که همه آن انقلاب هابه دنبال عدالت و برقراری حکومتی اسلامی است که همه آنها از انقلاب اسلامی ایران سرچشمه گرفته اند.

هاشمی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران که کشورهای منطقه را تحت تاثیر قرار داده است موجب ترس و مخالفت دشمنان ایران اسلامی و بعضا افراد منافق در داخل کشور شده است.

وی همچنین بیان داشت: ماموریت همه مابخصوص خواهران بسیجی درحوزه های مقاومت بسیج بسیارمهم است و باید دقیق به ماموریت خویش بپردازیم و برنامه هایی که اجرامی کنیم باهدف گزارش دهی نباشد بلکه باهدف تاثیرگذاری بر روی همه بسیجیان و همچنین عوام مردم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها