خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

خدمت به مردم در حكومت علوي مايه افتخار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم در حكومت علوي مايه افتخار است.
کد خبر: ۸۵۵۶۶۲۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی خیری گنجی در آيين تودیع و معارفه فرماندهي سپاه ناحیه سمنان ضمن گرامیداشت دهه کرامت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار داشت: خدا را شاکريم که ما را در زمانی حیات داد که حکومت علوی و رهبری امام خامنه ای در آن حکمفرما است.

وی با اشاره به بخشی از سخنان امام رضا(ع) ادامه داد: نشانه مؤمن سه چيز است اول اينكه به سنت خدا عمل كند و پيرو سنت نبي خدا و ولي خدا باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان بيان كرد: ‌پيروي از سنت خدا در پوشاندن عيوب ديگران، پيروي از سنت نبي در خوش اخلاقي، ‌خوش‌خلقي، خدمت صادقانه و خالصانه به بندگان خدا و پيروي از سنت ولي خدا در صبر در شدائد زندگي و تحمل سختي‌ها حاصل مي‌شود كه اگر اينگونه باشد دين خدا و پرچم اسلام با سرافرازي به اهتزاز درخواهد آمد.

حجت‌الاسلام خيري گنجی خاطرنشان کرد: اعمال صالح می توانند انسان را به درجات رفیع در دنیا و آخرت برسانند؛ بنابراین هرکس به مقام شایسته ای می رسد آن را مدیون اعمال صالح خود بداند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ عسگر مجیدی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب زبان قاصر از قدرداني از خادمان به نظام و انقلاب است و اميدواريم بتوانيم در هر جايگاهي توفيق خدمتگذاري به مردم داشته باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها