خبرهای داغ:

اجرای طرح جوانه های صالحین در روستای خیج شاهرود

طرح جوانه های صالحین به همت پایگاه بسیج شهید اخوی عرب حوزه روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا در روستای خیج بخش بسطام شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۸۷۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای طرح جوانه های صالحین پایگاه شهید اخوی عرب روستای خیج اقدام به برپایی کلاس های مختلف قرآن،نماز،عقیدتی و سیاسی و ورزشی برای حلقه های صالحین نوجوانان و جوانان پایگاه نموده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: این برنامه ها با استقبال بسیار خوب نوجوانان و جوانان روستای خیج در قالب حلقه های صالحین از ابتدای تابستان برگزار و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

علیرضا تیموری افزود: با برنامه ریزی انجام شده اعضا حلقه های صالحین علاوه بر حضور در برنامه های کلاسی و آموزشی از برنامه های اردویی و تفریحی نیز بهره مند شده و اوقات فراغت آنها در راستای ارتقا بینش سیاسی و معرفتی بصیرتی و تربیتی و مهارتی غنی می شود.

برگزاری فعالیت های متنوع پایگاه شهید قرایی روستای قلعه آقا عبدالله بخش بسزام شاهرود

فرمانده پایگاه بسیج شهید قرائی روستای قلعه آقا عبدالله در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به افتتاح این پایگاه در بهمن ماه 93 گفت: با توجه به اینکه از افتتاح این پایگاه بیش از هشت ماه می گذرد اما استقبال بسیجیان و اهالی روستا از فعالیت های بسیج چشمگیر و قابل تحسین است.

سید ابوالفضل سیدرضایی افزود: در مدت زمان کوتاه فعالیت این پایگاه تلاش نموده ایم با عضوگیری و ساماندهی و سازماندهی بسیجیان در قالب حلقه های صالحین فعالیت های مختلفی را به جامعه هدف خود ارائه دهیم که سبب شده تا دیگر اهلی روستا نیز علاقمند شوند و در پایگاه ثبت نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ما توانسته ایم اکثر روستائیان را به عضویت پایگاه درآورده و با استفاده از پتانسیل روستا و امکانات موجود بتوانیم برنامه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی و اردویی تفریحی برای اعضا برگزار نمایی که با استقبال آنها رو برو شده است.

سیدرضایی با بیان اینکه ما در این مدت راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس را در روستا برای اولین بار در دوران انقلاب اسلامی سازماندهی و اجرا نمودیم و توانستیم وحدت و انسجام خوبی در بین اهالی روستا ایجاد نماییم.

علیرضا تیموری فرمانده حوزه روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت های چشمگیر پایگاه شهید قرایی گفت: در مدت فعالیت کوتاه این پایگاه توانسته جزو پایگاه های پیش رو نمونه حوزه باشد و امیدواریم با این تلاش و همت این پایگاه جزو پایگاه های نمونه شهرستان و استان نیز قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها