خبرهای داغ:

بازگشت آزادگان به وطن بیانگر عزتمندی و سرافرازی ملی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) البرز بیان داشت: بازگشت آزادگان به وطن بیانگر عزتمندی و سرافرازی ملی بود
کد خبر: ۸۵۵۶۸۸۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

حجت الاسلام حسن  شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به وطن این روز را  بیانگر عزتمندی و سرافرازی ملی ایران دانست .

وی در ادامه گفت: آزادگان برای احقاق حقوق خود در مقابل تمام ظالمان زمان خود  ایستادن و برای اینکه کشور عزیزمان به اسارت نیفتد فرزندان جان بر کف ملت در زنجیر اسارت ظالمانه حزب بعث گرفتار شدند ولی با اتکای به سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله(ع) تن به ذلت ندادند.

وی در ادامه افزود: امروزه توجه به خاطرات این عزیزان و حماسه های آن بزرگمردان در زندان های حزب بعث می تواند درس استقامت و ایستادگی ، صبر و بردباری و مقاومت مقابل ظالمان عالم برای نسل امروز انقلاب باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز تاکید کرد: آزدگان به ما نشان دادند که در سخت ترین شرایط از تهدیدها، فرصت های مناسبی جهت خودسازی و تزکیه نفس ، فراگیری و بهره گیری و فرصت سازی که در سخت ترین شرایط، حفظ قرآن،آموختن هنرهای دستی ، آموزش دادن به دیگران، آموزش زبانهای خارجی، برگزاری مراسم عزاداری و جلسات دعا و نیایش، رعایت آداب و اخلاق اسلامی تا جایی برای محافظان و زندانبان هم تاثیر هدایتی داشت.

حسن شجاعی مهردر پایان افزود: امروزه وظیفه ما  معرفی الگوها نظیر ابوترابی ها و آزادگان به نسل جوان است که  میتواند آنها را از بی راهه ها  و الگوگیری از بعضی الگوهای افسانه ای فیلم های غربی و یا چهره های فاسد به ظاهر هنری دور کند.

 

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها