آیین افتتاحیه نهمین دوره راویان نور بسیج دانشجویی کشور در سنندج برگزار شد

افتتاحیه نهمین دوره آموزشی راویان نور بسیج دانشجویی کشور در یادمان باشگاه افسران سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۶۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،همزمان با ایام راهیان نور غرب و شمالغرب، مراسم افتتاحیه نهمین دوره آموزشی راویان نور یادبود سردار شهید ناصر کاظمی به همت قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی کشور در یادمان باشگاه افسران شهرستان سنندج برگزار شد.
 
در این دوره آموزشی که به مدت یک هفته برگزار می گردد راویان خواهر و برادر دانشجو از سراسر کشور در دو بخش عملی و تئوری با حضور اساتید مطرح کشوری، مورد آموزش و امتحان قرار می گیرند.
 
جواد تاجیک مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی، در افتتاحیه این دوره ضمن تشریح برنامه اجرایی این دوره آموزشی از تشکیل کارگروه های راویان خبر داد و افزود: طی این دوره با خانواده معظم شهدای شمالغرب دیدار و به انعکاس معارف و زندگینامه این شهیدان خواهیم پرداخت.
 
سردار حمزه فلاح جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز در این مراسم شرایط روایتگری استان را چنین توصیف کرد: در تربیت راویان در ابتدای راه هستیم و منابعی که برای راهیان نور جنوب وجود دارد، در اینجا نیست و ما جمع بندی نکرده‌ایم و در این راستا اخیرا بنیاد حفظ آثار سپاه و بسیج کتاب ۵۰۰ صفحه ای تهیه کرده‌اند. این در حالیست که کنگره پیشمرگان مسلمان کرد را نیز برگزار کرده ایم و در آینده کنگره ۲۶۰۰ شهید این عرصه را نیز برگزار می کنیم.
 
سردار رستگاه پناه نیز در نهمین دوره آموزش راویان در محل یادمان باشگاه افسران سنندج گفت: احزاب و گروهک های کرد که در ایران، عراق، ترکیه و سوریه فعال هستند، همگی به صورت مستقیم از سرویس های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس تغذیه می شوند.
شایان ذکر است نهمین دوره آموزشی راویان نور با حضور 200 نفر از دانشجویان خواهر و برادر بسیج دانشجویی از سراسر کشور و با هدف آموزش راویان جوان در شهرستان سنندج به مدت 7 روز از 23 تا 30 مردادماه در حال برگزاری است و از نکات قابل توجه در این دوره، توجه ویژه به شبکه های اجتماعی و استفاده کاربردی از آنان است.
 منبع کوله بار
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات