خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان میامی:

ورزش رمز سلامتی و نیاز جامعه است /تجلیل ازقهرمانان ورزشی رشته ووشو میامی

فرماندار شهرستان میامی گفت: ورزش رمز سلامتی و نیاز جامعه است و جوانان باید با روی آوردن به ورزش ضمن حفظ سلامتی و کسب نشاط شادی به دستورات دین در امر ورزش جامه ی عمل بپوشانند.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۹۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از میامی، احمد قاضی، فرماندار شهرستان میامی به همراه مدیرکل ثبت احوال استان سمنان و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان با خانواده علیرضا لطفی، مربی برجسته رشته ووشو، محمد و مریم لطفی ازورزشکاران ووشو کار شهرستان میامی دیدار کرد.

وی ضمن تبریک به این ورزشکاران به مناسبت کسب مقام در سطح ملی و استانی و تشویق جوانان به ورزش، اظهار کرد: ورزش رمز سلامتی و نیاز جامعه می باشد و جوانان باید با روی آوردن به ورزش ضمن حفظ سلامتی و کسب نشاط شادی به دستورات دین در امر ورزش جامه ی عمل بپوشانند و در میادین ورزشی جهانی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آوردند.

قاضی افزود: قهرمانان و نام آوران ورزش، نمادهای ملی کشور در عرصه های بین المللی و جهانی هستند که باید الگو و نمونه ای از هر نظر برای جامعه باشند.

وی ضمن تمجید از عملکرد افتخارآمیز قهرمانان شهرستان میامی اظهار کرد: کسب افتخار پس از ممارست هایی که ورزشکاران در راه کسب مدال و اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان می کشند بسیار مهم است.

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش فعالان حوزه ورزش استان، اظهار داشت: استان سمنان طی سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی را در عرصه ورزش پیدا کرده است.

عباسعلی طالب بیدختی گفت:حمایت همه جانبه از ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی این استان افتخارآفرینی روزافزون برای کشور و استان را به دنبال خواهد داشت.

وی اهتمام به ورزش را امر به معروف برشمرد و ابراز داشت: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم، باید زمینه‌های ورزش را در بین جوانان و آحاد جامعه فراهم کنیم که این امر در نهایت موجب تعالی و توسعه کشور می شود.

در این مراسم از علیرضا لطفی، دارنده دان 2مربیگری ووشو ،محمد لطفی، مقام دوم مسابقات کشوری سبک چانگ چوانو مقام اول استان و دارنده دان یک ووشو و مریم لطفی،مقام اول مسابقات کشوری سبک فن زی چوان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها