خبرهای داغ:
ووشو‌کار نوجوان دامغانی صاحب مدال طلا شد؛

مسابقات ووشو نوجوانان دختر کشور در دامغان با قهرمانی کرمانشاه پایان یافت

مسابقات ووشو نوجوانان دختر کشور سبک ساندا به میزبانی شهرستان دامغان با قهرمانی تیم استان کرمانشاه پایان یافت.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۷۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در آیین اختتامیه این مسابقات که با حضور 220 ووشوکار نوجوان دختر 12 تا 15 سال به نمایندگی از 24 استان کشور برگزار شد تیم‌های استان‌های کرمانشاه با دو طلا و یک نقره، البرز با دوطلا و یک برنز و چهار محال و بختیاری به یک طلا و دو نقره بر سکوهای اول تا سوم این رقابت‌ها ایستادند.

این دوره از مسابقات که در 10 وزن زیر نظر فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی هیئت ووشو و اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان با هدف اشاعه ورزش ووشو در بین بانوان برگزار شد، 32 مربی، 28 داور و چهار نفر اعضای هیئت ژولی و یک سرپرست فنی کار اجرا و نظارت بر مسابقات را برعهده داشتند.

در اوزان ده‌گانه این رقابت‌ها ساجده شاه‌قلیان 28- کیلو از کهکیلویه و بویراحمد، فرشته حسن زاده 31- کیلو از قزوین، هستی ناصری 34- از کرمانشاه، زهرا نقدی 37 – از گیلان و زهرا شکوهی 40- از چهارمحال و بختیاری گردن آویز طلا را نصیب خود کردند.

حدیث سعیدآخر 43- کیلو از استان یزد، میترا متاعی 46- کیلو از کرمانشاه، مهرآسا عبداللهی 49- کیلو از البرز، کیمیا شوشتری 52- کیلو از البرز و مینا کریمی‌زاده 56- کیلو از استان سمنان شهرستان دامغان نفرات برتر پنج وزن دوم این رقابت‌ها شدند که به اردوی تیم ملی ووشو نوجوانان ایران دعوت می‌شوند.

گفتنی است، شهرستان دامغان هفته گذشته نیز میزبان چهارمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی نوجوانان پسر کشور با حضور 285 ووشو کار از 32 استان، 64 نفر کادر مربیگری و سرپرستی و 32 داور برگزیده فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران بود، که در پایان تیم‌های استان‌های سیستان و بلوچستان،  لرستان و ایلام بر سکوهای اول تا سوم این رقابت‌ها ایستادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار