مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا خبر داد:

اعزام هفدهمین کاروان راهیان نور آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی غرب

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا گفت: 350 نفـر از استان آذربایجان شرقی در هفدهمین کاروان راهیان نور سپاه عاشورا از ناحیه بناب به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۸۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،محمدعلی ریحانی خواه گفت:هفدهمین کاروان راهیان نور  شمالغرب از ناحیه بناب  به تعداد350 نفر با استقبال فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان، به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
 
وی افزود: زائرین مشهد شهیدان  از یادمان های  شهید خلبان خالد حیدری، شهید کاظمی،شهدای گمنام پدافند حاج عمران تمرچین ( کربلای 2، کربلای  7، والفجر 2 )، یادمان شهدای گمنام ارومیه، شهید امینی، شهید بروجردی، عملیات نصر 7 سردشت  و عمیاتهای دیگر  شهرهای ارومیه و پیرانشهر زیارت کردند.
 
این مقام مسئول اظهار کرد:امروز بازدید کنندگان از مناطق جنگی، احساس مسؤولیت پیدا کرده و با حس تعلق خاطر به افرادی که فداکاری بی نظیری داشته اند، نقش خود را در جامعه بهتر می فهمند.
بازدید کنندگان مناطق جنگی با شنیدن سرگذشت افرادی که به خاطر اهداف مقدس جان خویش را برای دین، کشور و وحدت ملی فدا کردند با این سوال مواجه می شوند که چگونه ممکن است با رفتار و گفتار خود، سرباز دشمن شوند.
 

ریحانی خواه خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس افرادی بودند که تمامی هستی خود را، یعنی جان خویش را فدا و بزرگترین فداکاری را کردند و در صحنه غیرت ملی و دینی خوش درخشیدند و قهرمانان تاریخی ایران شدند که سفرهای راهیان نور موجب شده است تا از این لحاظ از قهرمانان این دوران تجلیل و تقدیر شود.

 
شایان ذکر است: زائرین  از سایر برنامه های فرهنگی کاروان و برگزاری نماز و  ادعیه توسط روحانیان کاروان در طول اردو استفاده  نمودند.
 
منبع کوله بار
انتهای پیام/د
ارسال نظرات